شناسهٔ خبر: 67643700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مردم‌سالاری از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است

فاطمه سعدیان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم سالاری دینی، الگوی پیشرفته‌ای است که در بستر ارزش‌های اسلامی، شکل گرفته است و یکی از نقاط قوت کشور ما مسئله مردم‌سالاری است که باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تقدیر از مشارکت پرشور و حداکثری مردم و اقشار مختلف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه اساس پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه حضور مردم و توسط مردم انجام شد، اصل نظام اسلامی نیز بر اساس رای مردم است و همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اصل حضور، مردم در همه مراحل پای کار انقلاب هستند.

وی ادامه داد: اصل مشارکت بسیار مهم است چون بعد مردم‌سالاری دینی اهمیت دارد. همیشه نیز ثابت شده که هر وقت مردم پای کار باشند، هم دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند هم مسائل و مشکلات داخلی به راحتی حل شده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: همه کسانی که دخیل در مسائل سیاسی هستند چه آنانی که کاندیدای مورد نظرشان رای آورد و پیروز شد و چه آنانی که رای نیاوردند، موظف هستند به بعد مردمی انقلاب توجه و از دولت چهاردهم حمایت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به اهمیت مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: مردم سالاری دینی، بلوغی است که خوشبختانه در کشور ما شکل گرفته و حتی کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند از جمله آمریکا، به مراتب از ما عقب‌تر هستند.

وی اضافه کرد: مردم‌سالاری دینی، الگوی پیشرفته‌ای است که در بستر ارزش‌های اسلامی، شکل گرفته است و یکی از نقاط قوت کشور ما مساله مردم‌سالاری است که باید تقویت شود.

انتهای پیام

نظر شما