شناسهٔ خبر: 46156064 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه شهری در کرمان

عالم زاده گفت:از زمان فعالیت شورای پنجم تا کنون ۸پروژه بزرگ عمرانی با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در کرمان انجام شده است.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲
کد خبر ۷۶۹۳۶۴۸
دانلود PDF

عالم زاده گفت:از زمان فعالیت شورای پنجم تا کنون ۸پروژه بزرگ عمرانی با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  عالم زاده، شهردار کرمان در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح سربازان گمنام امام زمان (عج) ازهمه مردم و کسبه برای تحمل در مدت ۳سال مزاحمت ایجاد شده  برای ساخت پل تشکر و عذر خواهی کرد.

او افزود: دراین دوره ۸پروژه بزرگ عمرانی با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شده است که در مجموع ۱۲۰۰میلیارد تومان دراین دوره پروژه شهری انجام شده است.

عالم زاده با اشاره به این که۲۰پروژه پارک و بوستان محلی تاپایان دوره شورای شهر تحویل داده می شودگفت:درپویش‌های هرهفته یک افتتاح به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شده است.

او بااشاره به این که کار ساخت پل غیر هم سطح در تقاطع امیر کبیر درابتدای دوره شورا ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی داشت  افزود:از ده ماه پیش فعالیت جدی برای تکمیل پروژه شروع شد.

شهردار کرمان تاکید کرد :باظرفیت موجود درشهر کرمان پروژه‌های بعدی تقاطع‌های غیر هم سطح دیگر نیز به سرانجام خواهند رسید.

فرشاد، رییس شورای اسلامی کرمان در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: به نمایندگی از اعضای شورا از همه دست اندکاران این پروژه تشکر می‌کنم که در طول ۳سال و نیم شورای پنجم درچهار چوب برنامه تدوین شده پروژه‌ها را پیگیری و انجام دادند.

او با اشاره به این که۸۰درصد پروژه‌ها درطول دوره شورای پنجم به اتمام رسیده است افزود: این پروژه هشتمین پروژه عظیم شهرداری کرمان است که درپنجمین دوره شورای اسلامی به اتمام رسیده است.

فرشاد از اجرای چند پروژه شهری دیگر در کرمان خبرداد و تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس طی هماهنگی با مسئولان کشوری در زمینه منابع دولتی و تامین اعتبارات برای اجرا و اتمام مابقی پروژه‌های شهری همکاری کنند.

فلاح، مدیر عامل موسسه شهید رجایی گفت: مساحت این پروژه حدود ۱۸هزار متر مربع است ،طول مسیر ۲ونیم کیلومتر و ۱۷۷ شمع به ارتفاع ۴۰متر با آخرین روش پل سازی احداث شده است.

او افزود:این پروژه سال ۹۶ کلید خورد و ۱۲۰هزار نفر نیروی انسانی دراین پروژه فعالیت داشتند.

رحمانی قائم مقام هلدینگ قرارگاه خاتم گفت: در سالی که مشکلات اقتصادی به مردم و مجموعه عمرانی کشور فشار زیادی را وارد کرده است قرارگاه خاتم موفق شد پروژه های بزرگی را در مناطق مختلف کشور به بهره برداری برساند.

او ادامه داد: این پروژه با بالاترین سطح کیفی و فنی اجرا شده که بخش بزرگی از گره ترافیکی شهر کرمان را حل می کند.

رحمانی افزود: درقرارگاه خاتم ۳۰۰پروژه در حال اجرا است که سبد استان کرمان از این میزان پروژه بسیار کم است.

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به برخی انتقادها درفضای مجازی و واقعی به مسئولان اجرایی گفت: انتقادها گاهی اوقات باعث سازندگی بهتر می شود و نباید نگران انتقادها باشیم.

او به  پل میدان آزادی اشاره کردو از شهرداری خواست برای مسیر استقلال به بلوار جمهوری که ترافیک بیشتری دارد تدبیری بیندیشند تا ترافیک روان شود.

زینی وند، استاندار کرمان هم از همه افرادی که برای زیباسازی و حفظ میراث ایران اسلامی تلاش می کنند ،تشکر کرد و گفت:یکی از ویژگی‌های خوب شورای اسلامی کرمان تثبیت درمدیریت شهری است.

او افزود: شهر کرمان جای کار زیادی دارد و کار‌ها براساس فن و تخصص انجام می شود  همچنین از قرارگاه خاتم  دعوت می‌کنیم تا رسما در استان برای اجرای پروژه‌های بزرگ اقدام کنند.

زینی وند از شورای شهر و شهرداری خواست به مسیر فرودگاه به سمت گلزار شهدا به عنوان مسیر مذهبی و زیارتی توجه بیشتری کنند و نماد فرهنگی سنتی ایرانی و اسلامی برای این مسیر تعریف شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما