شناسهٔ خبر: 67318012 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار ایلام:

۶۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های ایلام اختصاص یافت

استاندار ایلام با بیان اینکه ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های این استان از محل اعتبارات اربعین برای تکمیل زیرساخت‌ها اختصاص می‌یابد، گفت: هزینه‌کرد ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی از مصادیق توجه دولت سیزدهم به زیرساخت‌های اربعین در این استان است.

صاحب‌خبر -

حسن بهرام‌نیا استاندر ایلام در نشست ستاد انتخابات استان ایلام با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان، شهدا و سه هزار شهید استان، اظهار کرد: خدمات شهیدجمهور موجب شد که قلب و دل مردم ایران مجذوب این شخصیت وارسته شود.

وی افزود: ضرورت دارد از طریق صدا و سیما، مراسم اربعین شهدای خدمت بسیار شایسته، اطلاع‌رسانی و با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه، مجلس بزرگداشت و مراسم سوگواری شهدای خدمت هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت باشکوه و متناسب با تراز شهدا برگزار شود.

استاندار ایلام با اشاره به توسعه میدان نفتی چنگوله، یادآورشد: طرح توسعه میدان نفتی چنگوله از طرح‌های مصوب سفر «رییس‌جمهور شهید» به استان ایلام به شمار می‌رود و با اهتمام شهید جمهور محقق شد که توسعه آن نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان دارد.

وی بیان کرد: کار قرارداد توسعه میدان نفتی چنگوله از آبان‌ماه ۱۴۰۲ با پیگیری مسوولان استان شروع شده بود و لازم است از نمایندگان سابق استان که برای آغاز عملیات اجرایی این میدان نفتی تلاش کردند و هم‌چنین از نمایندگان استان که در مراسم انعقاد قرارداد حضور داشتند قدردانی می‌کنم‌

بهرام‌نیا با قدردانی از اصحاب رسانه، صدا و سیمای مرکز استان ایلام، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها خدمات شهیدجمهور در استان در حوزه‌های زیرساختی، درمانی و بهداشتی را به‌خوبی منعکس کردند که این خدمات در شبکه‌های ملی هم انعکاس داده شد.

وی با بیان اینکه توجه دولت سیزدهم به بحث اربعین بی‌بدیل بود و اربعین یک موهبت بزرگ برای استان ایلام است، ادامه داد: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین در استان ایلام هزینه شده است.

استاندار ایلام گفت: از این میزان ۸۵ هزار میلیارد ریال مربوط به راه‌های منتهی به مهران و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز مربوط به ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی و دیگر حوزه‌هاست.

نظر شما