شناسهٔ خبر: 67177648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح در شرف‌آباد کرمان

ساخت تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی امروز در شرف‌آباد کرمان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به گره ترافیکی شهر کرمان در سه‌راه شرف‌آباد، گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید حاج یونس زنگی‌آبادی باید سریعتر به نتیجه برسد و این منطقه رینگ شهر است و به علت وجود انبار‌ها و کارگاه‌های تولیدی و ترافیک بالا، اجرای تقاطع غیرهمسطح لازم بود. 

محمدمهدی فداکار افزود: منبع مالی جدیدی در طرح تامین نشده است؛ اما همکاری و هم‌افزایی شهرداری و شورای شهر بر پیشبرد کار است و سه ماه تابستان فرصت خوبی برای اجرای طرح است تا قبل از شروع مدارس به نتیجه نسبی برسد. 

شهردار کرمان نیز گفت: رویکرد جدید شهرداری کرمان کار جهادی در تعامل با همه نهاد‌ها و متولیان است و در همین زمینه عملیات اجرایی پل غیر همسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی پس از ۳ سال وقفه در دستور کار قرار گرفت تا معضل ترافیکی تقاطع شرف آباد برطرف شود.
 
تویسرکانی افزود: مجوز‌های لازم برای اجرای این پل ۷۵۰ متری گرفته شده و بر اساس قرارداد پیش بینی می‌شود این طرح با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا ۶ ماه و نیم آینده به بهره برداری برسد.

یکی از مهمترین مسیر‌های ارتباطی برای هشت هزار نفر جمعیت شهر زنگی‌آباد در ۱۷ کیلومتری شمال شهر کرمان و شرف‌آباد به عنوان توابع آن، مسیر سه‌راهی موسوم به شرف‌آباد یا شهید حاج یونس زنگی‌آبادی است که بر روی بزرگراه امام رضا (ع) واقع شده است و حلقه ارتباط‌دهنده پیرامون و حاشیه شهر کرمان نیز محسوب می‌شود.

نظر شما