شناسهٔ خبر: 45373915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شادگان شهر هدف توسعه بنیاد مستضعفان در خوزستان تعیین شد

گروه استان‌ها- رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان دای شلمچه اظهار داشت: توسعه و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی شهر شادگان به عنوان شهر اهداف به گروه‌های جهادی بنیاد مستضعفان سپرده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، صفرعلی براتلو و هیئت همراه در بازید از اقدامات زیرساختی بنیاد علوی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان اظهار داشت: رفع محرومیت و ایجاد تولید با هدف ایجاد اشتغال نیروهای بومی و جهش در تولید اولویت بنیاد مستضعفان است.

وی افزود: خوزستان یکی از استان‌های پرظرفیت کشور از نظر کشاورزی و صنعت و انرژی است و بنیاد برای توسعه متوازن این استان که در دوران دفاع مقدس قهرمانانه مقابل نظام استکبار ایستاد، آماده همه نوع همکاری و ایثاری است.

رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به برنامه بنیاد برای توسعه زیرساختی در شهرهای محروم گفت: در استان خوزستان برنامه ویژه برای رفع فقر داریم و امسال گروه‌های جهادی این بنیاد در شادگان به عنوان شهر هدف توسعه بنیاد حضور دارند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در این شهر با مطالعات عمیق فرهنگی و عمرانی در حال توسعه و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی و لایروبی انهار و ...هستند.

این مقام مسئول در بازید از یادمان شهدا شلمچه، ضمن ادای احترام به این شهدا، بیان داشت: یاد و نام شهدا چراغ هدایت ما مسئولان است و باید بتوانیم در مسیر خدمت به مردم که رضای الهی در آن است، بیش از پیش قدم برداریم.

انتهای پیام/341/ش

نظر شما