شناسهٔ خبر: 45366075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بنیاد علوی ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌کند

گروه استان‌ها - نماینده و راهبر بنیاد علوی در منطقه شمال کشور گفت: بنیاد علوی ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی با محوریت ایجاد اشتغال در استان اردبیل اجرا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محسن نیک‌نفس صبح امروز در دیدار با فرماندار خلخال اظهار داشت: با در نظر گرفتن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تأثیرگذار، بنیاد علوی یک هزار میلیارد ریال پروژه محرومیت‌زدایی با محوریت ایجاد اشتغال در استان اردبیل اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: اهمیت به تکمیل پروژه‌های آمورشی و فرهنگی و نیز تسهیل در روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان از اهم مواردی است که بنیاد علوی در مناطق مختلف کشور به دنبال تحقق اجرای آن است و به همین منظور در اردبیل نیز اعلام آمادگی می‌کند.

نماینده و راهبر بنیاد علوی در منطقه شمال کشور با اشاره به مناطق محروم استان نیز بیان کرد: با توجه به این که دو شهرستان خلخال و گرمی برای محرومیت‌زدایی نیاز به توسعه در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، صنعت و اشتغال روستایی دارند بنابراین نیاز است در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یابد.

نیک‌نفس تصریح کرد: تحقق اجرای پروژ‌ه‌های مشارکتی بین بخش دولتی و بنیاد علوی با هدف تسریع‌بخشی به امور و نیز جذب اعتبارات اولویت اساسی است که در این زمینه باید تمام سعی و تلاش خود را برای توانمندسازی مناطق محروم به‌کارگیریم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای پروژه‌ها با محوریت فرهنگی، تربیتی، سلامت، عمرانی و آموزشی از اهم برنامه‌های ما است و در این زمینه با تکمیل و اتمام پروژه‌ها در این حوزه‌ها درصدد هستیم خواسته‌ها و مطالبات مردم مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/142/ش

نظر شما