شناسهٔ خبر: 42528648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۸۶۸ هزار نفر در استان کرمانشاه واجد الشرایط شرکت در انتخابات هستند

دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه از آمادگی کامل حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات مجلس در روز جمعه  ۲۱ شهریور گفت: رای گیری این مرحله انتخابات از ساعت ۸ صبح فردا (جمعه) شروع شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی از استقرار ۷۸۳ صندوق رای در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۰۰ صندوق در حوزه انخابیه کرمانشاه و ۱۸۳ صندوق در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو مستقر خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: در این دوره، حدود ۱۳ هزار نفر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه انتخابیه را برعهده دارند.

سلیمانی در ادامه تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه کرمانشاه را حدود ۸۶۸ هزار نفر اعلام وبیان کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز حدود ۱۴۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره انتخابات هستند.

او با بیان اینکه در این مرحله از انتخابات تمام متولدین ۲۱ شهریور ۱۳۸۱ و ماقبل آن حق رای دادن دارند گفت:افرادی می‌توانند در این مرحله از انتخابات شرکت کنند که یا در مرحله قبل در همان حوزه انتخابیه (کرمانشاه و یا اسلام آباغرب و دالاهو) رای داده باشند و یا اینکه در مرحله اول انتخابات مجلس شرکت نکرده باشند.

سلیمانی با اشاره به آماده سازی شعب اخذ رای برای انجام رای گیری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: تمام افراد حاضر در شعب از ماسک استفاده کرده و الزامی است تمام افرادی که برای دادن رای مراجعه می‌کنند نیز از ماسک استفاده کنند.

او افزود: در این دوره انتخابات نیازی به استفاده از اثر انگشت نیست و با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت، شرایط افراد برای رای دادن مشخص می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به پایان گرفتن مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها این دوره انتخابات مجلس از ساعت هشت صبح امروز (۲۰ شهریور)، گفت: خوشبختانه طی یک هفته تبلیغات کاندیداها، تخلفی که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد گزارش نشده است.


انتهای  پیام/ز

نظر شما