شناسهٔ خبر: 42528476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بکارگیری 13 هزار عوامل اجرایی انتخابات در کرمانشاه/ برای برگزاری انتخابات 100درصد آماده‌ایم

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، از آمادگی 100درصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه کرمانشاه، اسلام‌ آبادغرب و دالاهو، خبر داد و گفت: بیش از یک‌میلیون نفر در این دو حوزه واجد‌الشرایط برای رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

بهرام سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مقدمات و آمادگی استان برای برگزای دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه، اسلام‌ آبادغرب و دالاهو، اظهار داشت: کرونا تاثیر خود را بر روی مرحله دوم برگزاری انتخابات گذاشته و دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی تدوین شد که به استان‌های ابلاغ و در چهار چوب آن برنامه زمان‌بندی را پیش بردیم.

وی با اشاره به به کارگیری 13 هزار عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و... برای برگزاری این دوره از انتخابات، ادامه داد: بیش از یک‌میلیون نفر در این دو حوزه واجد‌الشرایط برای رای دادن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد کل شعبه اخذ رای را ۷۸۳ شعبه عنوان کرد و گفت: ۶۰۰ شعبه از این تعداد مختص حوزه کرمانشاه است که ۴۵۷ شعبه از آن ثابت و ۱۴۳ سیار است.

وی 128 شعبه را متعلق به اسلام‌آباد غرب اعلام کرد که ۷۶ شعبه آن ثابت و ۵۲ سیارشعبه دیگر سیار است و افزود: ۵۵ شعبه هم مختص شهرستان دالاهو است که شامل ۲۱ شعبه ثابت و ۳۴ شعبه سیار خواهد بود.

سلیمانی با بیان اینکه ثبت اثر انگشت در این دوره از انتخابات ممنوع است، گفت: فردا (۲۱ شهریورماه) از ساعت هشت صبح آمادگی ۱۰۰درصد داریم  تا از واجدین شرایط با حضور در این شعب رای بگیریم.

وی در توضیح شرایط رای دهندگان، اضافه کرد: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، ۱۸ سال تمام متولدین ۲۱ شهریورماه ۸۱ و ما قبل، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی و حضور در حوزه انتخابیه که در مرحله اول حضور داشته از الزامات برای رای‌دهندگان است.

سلیمانی در ادامه با توصیه به رای دهندگان، ادامه داد: رای‌دهندگان قبل از ورود و پیش از خروج از شعبه اخذ رای دست خود را با آب صابون و ضدعفونی بر پایه الکل حتما ضدعفونی کنند، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمع، استفاده از خودکار شخصی برای نوشتن رای، پرهیز از همراه داشتن کودکان و خردسالان در شعب اخذ رای و همراه داشتن فرد امین برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد،حتما مدنظر باشد.

وی از رای‌دهندگان خواست در ساعات اولیه اخذ رای پای صندوق‌ها حاضر شوند و از گرفتن عکس برگه رای خود حتما خودداری کنند و همچنین از همراه داشتن نشانه‌های تبلیغاتی خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

نظر شما