شناسهٔ خبر: 42510353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهلت تبلیغات کاندیداهای انتخابات فردا صبح پایان می‌یابد

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مهلت تبلیغات نامزدهای مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ حوزه انتخابیه «کرمانشاه» و «اسلام‌آباد غرب و دالاهو»، فردا صبح پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

بهرم سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اعلام آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب و دالاهو، اظهار داشت: در مجموعه ۷۸۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش‌رو (روز جمعه، ۲۱ شهریورماه) در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۶۰۰ شعبه از این تعداد متعلق به حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه است و ۱۸۳ شعبه هم متعلق به شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص شرایط سنی رای‌دهندگان در این دوره انتخاباتی، گفت: متولدین ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۱ و قبل از آن مجاز به شرکت در این انتخابات هستند مشروط بر اینکه که هر کدام از افراد شرکت کننده در همان حوزه اخذ رای که مرحله قبل شرکت کرده باشند یا مطلقا شرکت نکرده باشند.

وی تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از هشت صبح پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه ممنوع اعلام کرد و گفت: با عنایت به ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه، اسلام آباد غرب و دالاهو و سایر حوزه‌ها از ساعت هشت صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۰ شهریورماه ممنوع است.

سلیمانی از تمامی نامزدهای انتخابات و هوادارانشان خواست، از هرگونه فعالیت تبلیغی پرهیز کرده و در زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه آثار یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و ...) خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

نظر شما