شناسهٔ خبر: 41577053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

نماز جمعه تریبونی برای تقویت بصیرت مردم است

حجت الاسلام کیائی گفت: نماز جمعه تریبونی برای تقویت بصیرت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان، حجت الاسلام «محسن کیائی»  در نشست صمیمی جمعی از امامان جمعه با استاندار گلستان اظهار کرد: دشمنان قطعا از  تریبون های نماز جمعه وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود.


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با اشاره به پنجم مرداد،  سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی  گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، تریبون های نماز جمعه موقتا تعطیل شده است.

 

حجت الاسلام کیائی افزود: ائمه جمعه از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد نه تنها در میدان بودند بلکه فعالیت بیش از گذشته داشتند  و با ارائه خطبه‌های مکتوب، تغسیل درگذشتگان از این بیماری و همچنین مشارکت در رزمایش مواسات فراتر از ظرفیت درخشیدند.

 

 وی گفت: نمازجمعه قطعاً برابر آیه قرآن کریم ذکر الله و یادگار حضرت امام رحمة الله و وصیت شهدای عزیزمان است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است؛ نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است که مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را به نمایش می گذارند».

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تاکید کرد: قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت بخش، وحدت آفرین و هم دشمن شکن است و کاملاً منتسب به ولایت و مردمی است و مطالبات به حق مردم از همین تریبون‌ها مطرح می‌شود.


 حجت الاسلام کیائی تاکید کرد: با حضور استاندار به استان گلستان رفاقت زیبایی بین نهاد امامت جمعه و استاندار برقرار شده است که جای تشکر دارد.

 

وی یادآور شد: دشمنان قطعا از این تریبون ها وحشت دارند چرا که در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگداری ائمه جمعه گلستان در پایان ابراز داشت: امیدوارم که بتوانیم انشالله در همین مسیر در خطبه‌ها و نهاد نماز جمعه آنچه رضای خدای متعال است رقم زده شود و شرمنده امام(رحمة الله) و شهدا و ولی فقیه زمان نباشیم.

پایان پیام/587

نظر شما