شناسهٔ خبر: 67277291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد؛

لزوم اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق باارزش‌های اسلامی دراوقات فراغت

سنندج_مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بر لزوم بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق با ارزش‌های اسلامی در اوقات فراغت تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام ویسی صبح پنج‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: ماموریت‌هایی در سه محور برای غنی سازی اوقات فراغت به ورزش و جوانان استان اعلام شده است که در استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق به ارزش‌های اسلامی، برنامه ملی ارتقای هویت جوانان، اتخاذ سیاست‌های اشتغال جوانان براساس طرح قرارگاه مهارت‌آموزی جوانان از محورهای ابلاغی وزارت ورزش و جوانان به استان خواهد بود.

غلام‌ویسی توجه به هویت دینی و اسلامی توسط جوانان، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران اسلامی را از موارد مورد توجه در برنامه‌های اوقات فراغت استان دانست.

وی با تاکید بر استفاده از الگوهای نوین در حوزه جوانان تصریح کرد: بومی سازی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان براساس زیست بوم استان نیز در استان مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: برنامه‌های اجرایی برای دستگاه‌های اجرایی استان تعریف شده که به ادارات ابلاغ می‌شود تا در این عرصه همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه جمعی از جمله عیادت و گفتگو با جانبازان و دیدار با خانه سالمندان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی بینی شده در ایام اوقات فراغت جوانان است.

غلام ویسی اذعان کرد: تغییر سبک زندگی منجر به فردگرایی جوانان و دوری از فعالیت‌های اجتماعی شده اما سعی براین است تا فعالیت‌های گروهی و اجتماعی در ایام غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: ۱۱۵ عنوان برنامه در خصوص اوقات فراغت جوانان برگزار کرده‌ایم که بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از جوانان شرکت کردند.

نظر شما