شناسهٔ خبر: 67318105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

نخبگان و افراد مجرب نقش کنش گری در انتخابات را بر عهده بگیرند

تبریز-سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نقش نخبگان در انتخابات را مهم توصیف کرد و گفت: لازم است نخبگان و افراد مجرب نقش کنش گری در انتخابات را بر عهده بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی در منطقه پدافند شمال غرب کشور، افزود: بخش‌های سیاسی نیروهای مسلح باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرند تا مشارکت مردمی افزایش یابد و حضور حداکثری اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: باید دقت کنیم در انتخابات به برنامه‌ها و مدل‌های اجرایی جامعی رأی دهیم که امکان عملی شدن آنها وجود دارد.

محمدی، نقش نخبگان در انتخابات را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: لازم است نخبگان و افراد مجرب نقش کنش گری در انتخابات را بر عهده بگیرند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با طرح این سوال که از همه نامزدها باید پرسید که وضع مطلوب چیست، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای مردم تبیین کنند که چه برنامه‌هایی برای اداره کشور دارند و چگونه می‌توان از وضع موجود به سمت وضع مطلوب حرکت کرد.

محمدی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌های نامزدها استقلال کشور است؛ استقلال یکی از پایه‌های هر کشوری به ویژه نظام جمهوری اسلامی بوده و عامل اصلی جهش در کشور است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: دیپلماسی و میدان مکمل همدیگر هستند و اگر نیروی مسلح قوی نداشته باشیم، دیپلماسی تضعیف خواهد شد.

محمدی به شاخص‌های مورد تاکید رهبر انقلاب در انتخابات اشاره و اظهار کرد: ۴ مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شامل امنیت، سلامت، حضور حداکثری و رقابت سالم صرفاً برای انتخابات مجلس نیست و شامل تمام انتخابات می‌شود.

وی گفت: امنیت کشور ما با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب پایدار است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات هیچ گونه سوگیری نداریم و حفظ سلامت انتخابات شرعا و قانونا وظیفه تمام کارگزاران انتخابات است.

محمدی تاکید کرد: طرفداران نامزدهای انتخابات نیز باید در راستای سلامت انتخابات تلاش کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: کارهایی که در دولت سیزدهم انجام شده، بی نظیر بوده و دستاوردهای چشمگیری در توسعه کشور و استان در این دولت اتفاق افتاده است.

وی گفت: در این مدت هشت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور احیا شده و هزاران نفر به اشتغال باز گشته اند.

محمدی افزود: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود، به طوری که هزاران پروژه‌ای که سال‌ها به طور نیمه تمام رها شده بود، در این دولت به اتمام رسید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور شهید ایثارگرانه و مجاهدانه تلاش کرد و عدالت محوری، مبارزه با فساد و خدمت به مردم از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود.

محمدی در پایان گفت: در استان آذربایجان شرقی تمام مراحل انتخابات انجام شده و انشاالله در هشتم تیر ماه در ۴ هزار و ۶۰۰ نقطه استان انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

نظر شما