شناسهٔ خبر: 67398776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

پیش‌بینی ۲هزارو ۳۵۷ شعبه اخذ رای در آذربایجان‌غربی/۴۲ هزار نفر انتخابات را برگزار می‌کنند

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز هشتم تیر اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای طی فردا، جمعه در نقاط مختلف استان مستقر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، یک هزار و ۴۷۶ شعبه ثابت و ۸۸۱ شعبه سیار هستند تا همه مردم آذربایجان غربی بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از کل شعبات در نظرگرفته شده برای آذربایجان غربی، یک هزار و ۱۶۵ شعبه شهری و یک هزار و ۱۹۲ شعبه روستایی است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: در مجموع بیش از ۴۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در این دوره از انتخابات فعالیت خواهند کرد که آموزش های لازم در این خصوص ارائه شده است.

ابراهیمی ادامه داد: تدابیری اتخاذ شده تا تعدادی از صندوق های اخذ رای به مناطق عشایر نشین اعزام شود و علاوه براین با توجه به تقارن انتخابات با فصل کار برنامه ریزی شده تا ماندگاری صندوق های رای در مناطق روستایی بیشتر باشد.

وی گفت: در انتخابات مجلس برای رای دادن پنج سند می توانست ارائه شود اما دراین دوره تنها ۲ سند شامل اصل کارت ملی و شناسنامه برای احراز هویت و رای دادن لازم است و همچنین شناسنامه ها نیز ممهور به مهر نخواهند شد.

وی افزود: متولدان روز هشتم تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور فردا، هشتم تیر ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی هم برگزار می شود.

نظر شما