شناسهٔ خبر: 67277234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره برداری از ۴۳۰۰ کلاس درس دولتی، مردمی و مشارکتی در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، بهره برداری از ۴۳۰۰ کلاس درس دولتی، مردمی و مشارکتی در سراسر استان سیستان و بلوچستان محقق شده است.

صاحب‌خبر -

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در دولت سیزدهم در مدت زمان دو سال و شش ماه ۴۳۰۰ کلاس درس ساخته شده و این در حالی است که این تعداد در بازه زمانی ۸ ساله دولت دوازدهم ۳۶۶۶ کلاس درس بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، احداث و تکمیل ۶ باب هنرستان با ۳۴ کلاس درس و در دست اجرا بودن تعداد ۲۱ هنرستان با ۱۷۵ کلاس درس صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در مدت زمان دو سال و شش ماه احداث و تکمیل ۵ مدرسه شبانه روزی با ۳۰ کلاس درس و در دست اجرا بودن تعداد ۲۶ شبانه روزی با ۱۶۲ کلاس درس نیز عملی شده است.

بروشکی بیان کرد: همچنین احداث و تکمیل ۱۱ سالن ورزشی و استخر با زیربنایی معادل ۸۴۹۲ متر مربع، در حال احداث بودن تعداد ۳۳ سالن ورزشی و استخر با زیربنایی معادل ۲۶ هزار و ۳۳۵ مترمربع و استاندارد سازی بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس محقق شده است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، تعداد کلاس های تحویل شده استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴.۵ برابر میانگین کشوری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سرانه فضای آموزشی استان از ۳.۳ درصد به ۳.۸۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما