شناسهٔ خبر: 67318277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قالیباف:

حقوق کارمندان و کارگران باید اصلاح شود

کرج- کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارگران و کارمندان باید وضعیت اقتصادی بهتری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر شنبه در جمع هواداران خود در کرج اظهار کرد: عده‌ای به دنبال آن هستند تا کشور را به دهه ۹۰ بازگردانند در حالی که در این دهه کمتر از یک درصد رشد داشتیم و نقدینگی ۲۶ برابر رشد داشت.

وی بیان کرد: دست و پای دولت باید از اقتصاد کوتاه شود، چراکه هرجا که مردم مشارکت کردند توانستیم موفق شویم، به طور مثال در تحول موشکی پای دانشجویان خلاق مردمی به میدان باز شد و دستاوردهای بی‌نظیری رقم خورد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه البرز بیش از ۵ هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است، تصریح کرد: شهید فهمیده همیشه در تاریخ ما ماندگار می‌ماند و البته دیگر شهیدان نیز با گذشتن از جان خود حماسه آفریدند امروز ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور را مدیون آنها هستیم.

وی تصریح کرد: به عنوان یک بسیجی که از ابتدای انقلاب در مبارزات بودم در این مقطع حساس نکاتی را می‌گویم، فرصت‌های امروز کشور و اینکه مردم بر سرنوشت خود حاکم شده اند، به برکت خون شهدا است، بنابراین در جمعه پیش رو انتخابات را داریم که باید در میدان عمل مهمترین و بالاترین مسئول اجرایی کشور را برای در اختیار قراردادن تمام ظرفیت‌ها انتخاب کنیم.

قالیباف با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری بی توجهی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این حرف را در زمانی می زنم که ۱۲ سال در شهرداری تهران خدمت کردم و در این مدت با سه دولت کار کردم.

وی گفت: هیچ دولتی یک جلسه برای شهرداری نگذاشت، دیدید شهر تهران متحول شد و از اتوبان کرج - تهران که تنها مسیر بود اکنون به چند مسیر به تهران می‌آید.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اینها ظرفیت‌هایی است که باید توجه شود و در اتوبان ایران خودرو و هوا، فضا مقابل هم هستند ما در هوا، فضا در مسائل تکنولوژی فناوری در تراز قدرت‌های بزرگ است اما در صنعت خودرو ۵۰ سال خودرو می‌خواهیم بسازیم.

وی بیان کرد: خودرو گران‌تر از تراز خود است و به دلیل این نوع مدیریت‌ها با مشکلات کارگری، مشتری و ورشکستگی مواجه شده ایم.

قالیباف متذکر شد: برخی از آقایان می‌گوید اگر به ما اجازه داده می‌شد واکسن وارد می‌کردیم و با آمریکا مسائل را حل کرده بودیم.

نظر شما