شناسهٔ خبر: 67317660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سفر انتخاباتی قالیباف به کرج

قالیباف در جمع مردم کرج:حقوق کارمندان و کارگران باید اصلاح شود/طبق طرح پنج‌فوریتی‌ام، به هر خانوادهٔ فاقد مسکن زمین مسکونی دویست‌متری اعطا خواهیم کردیم

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین سفر انتخاباتی خود وارد شهر کرج مرکز استان البرز شد.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاسی فردا: محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین سفر انتخاباتی خود وارد شهر کرج مرکز استان البرز شد.

محمدباقر قالیباف امشب ‌در سومین سفر انتخاباتی در جمع مردم کرج با اشاره به اینکه استان البرز دارای 5 هزار شهید ‌است، اظهار داشت: امروز ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم؛ برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی فرصت این را داده تا مردم بر سرنوشت خود حاکم باشند.

وی با بیان اینکه ما در انتخابات هستیم و روزی قرار است به میدان بیاییم و بالاترین مسئول کشور را انتخاب کنیم پس این تصمیم بسیار حساس است، افزود: امروز هر کسی در این میدان پا می‌گذارد عملکرد و کارنامه‌ای باید داشته باشد؛ ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و موضوعات اقتصادی در اولویت ما‌ست؛  در روز انتخابات مردم سرنوشت 4 سال آینده را رقم می‌زنند‌.

قالیباف با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی ما در نحوه مدیریت در سطوح مختلف بوده است، تصریح کرد: در 4 سال خدمت در مجلس و سنوات گذشته  و در رده‌های دیگر خدمتگزار کشور بوده‌ایم؛  مشکل اساسی ما این است که باید مشکلات را در میان بگذاریم؛ این را به شما مردم بگویم که عده‌ای می‌خواهد کشور را به دهه 90 برگردانند، اما بدانید کشور در مسیر رشد قرار دارد.

‌کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه تمام کسانی که حقوق ثابتی دارند به نسبت تورم افزایش حقوق پیدا نمی‌کنند و نتیجه آن کوچک شدن سفره‌های مردم و تورم اقتصادی بسیاری است، ادامه داد: مردم می‌گویند کالا گران نشود بالا بردن حقوق پیشکش.

قالیباف با بیان اینکه ‌کسانی  که درآمدهای ثابت دارند‌، بخشی از زنان سرپرست خانوار باید نسبت به تورم افزایش حقوق داشته باشند، ادامه داد: امروز در حوزه هوا‌فضا در تراز بالا هستیم اما در صنعت خودرو 50 سال عقب هستیم؛ ما در بحث فناوری‌ها باید از ارزش افزوده‌ها استفاده کنیم؛ برخی از آقایان در حضور مردم گفتند جلوی کار ما را گرفتند و نگذاشتند واکس بیاوریم و نگذاشتند ما کار کنیم شجاعت داشته باشید و در برابر مردم اعلام کنید و استعفا دهید و بگذارید شخص دیگری مسئولیت را برعهده گیرد چرا تا آخرین روز می‌مانید و ‌می‌خواهید ما راه را هموار کنیم./تسنیم

 دیدار محمدباقر قالیباف با مردم شریف کرج

 دیدار محمدباقر قالیباف با مردم شریف کرج

 دیدار محمدباقر قالیباف با مردم شریف کرج

قالیباف:حقوق کارمندان و کارگران باید اصلاح شود

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارگران و کارمندان باید وضعیت اقتصادی بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر شنبه در جمع هواداران خود در کرج اظهار کرد: عده‌ای به دنبال آن هستند تا کشور را به دهه ۹۰ بازگردانند در حالی که در این دهه کمتر از یک درصد رشد داشتیم و نقدینگی ۲۶ برابر رشد داشت.

وی بیان کرد: دست و پای دولت باید از اقتصاد کوتاه شود، چراکه هرجا که مردم مشارکت کردند توانستیم موفق شویم، به طور مثال در تحول موشکی پای دانشجویان خلاق مردمی به میدان باز شد و دستاوردهای بی‌نظیری رقم خورد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه البرز بیش از ۵ هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است، تصریح کرد: شهید فهمیده همیشه در تاریخ ما ماندگار می‌ماند و البته دیگر شهیدان نیز با گذشتن از جان خود حماسه آفریدند امروز ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور را مدیون آنها هستیم.

وی تصریح کرد: به عنوان یک بسیجی که از ابتدای انقلاب در مبارزات بودم در این مقطع حساس نکاتی را می‌گویم، فرصت‌های امروز کشور و اینکه مردم بر سرنوشت خود حاکم شده اند، به برکت خون شهدا است، بنابراین در جمعه پیش رو انتخابات را داریم که باید در میدان عمل مهمترین و بالاترین مسئول اجرایی کشور را برای در اختیار قراردادن تمام ظرفیت‌ها انتخاب کنیم.

قالیباف با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری بی توجهی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این حرف را در زمانی می زنم که ۱۲ سال در شهرداری تهران خدمت کردم و در این مدت با سه دولت کار کردم.

وی گفت: هیچ دولتی یک جلسه برای شهرداری نگذاشت، دیدید شهر تهران متحول شد و از اتوبان کرج - تهران که تنها مسیر بود اکنون به چند مسیر به تهران می‌آید.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اینها ظرفیت‌هایی است که باید توجه شود و در اتوبان ایران خودرو و هوا، فضا مقابل هم هستند ما در هوا، فضا در مسائل تکنولوژی فناوری در تراز قدرت‌های بزرگ است اما در صنعت خودرو ۵۰ سال خودرو می‌خواهیم بسازیم.

وی بیان کرد: خودرو گران‌تر از تراز خود است و به دلیل این نوع مدیریت‌ها با مشکلات کارگری، مشتری و ورشکستگی مواجه شده ایم.

قالیباف متذکر شد: برخی از آقایان می‌گوید اگر به ما اجازه داده می‌شد واکسن وارد می‌کردیم و با آمریکا مسائل را حل کرده بودیم./مهر

 

 قالیباف: در جمعۀ پیشِ‌رو، بالاترین مسئول اجرایی کشور را انتخاب می‌کنیم؛ فرصت آزمون و خطا نیست

 قالیباف: مستند به اعداد و ارقام و ۴۵ سال تجربهٔ اجرایی می‌گویم؛ مشکلات با یک مدیریت قوی حل می‌شوند 

 قالیباف: طبق طرح پنج‌فوریتی‌ام، حداقل دستمزد کارگران باید به‌اندازهٔ تورم افزایش پیدا کند

 قالیباف: طبق طرح پنج‌فوریتی‌ام، به هر خانوادهٔ فاقد مسکن زمین مسکونی دویست‌متری اعطا خواهیم کردیم

 قالیباف: دوستی به من گفت آقاباقر چرا خودت را بدهکار مردم می‌کنی؟

دغدغهٔ قالیباف برای آبادی جنوب ایران در زمان پرواز بر روی خلیج فارس | قالیباف: طبق طرح پنج‌فوریتی، پایتخت دوم فناوری و اقتصادی ایران را در سواحل دریای عمان ایجاد خواهیم کرد

 

برچسب‌ها:

نظر شما