شناسهٔ خبر: 67398698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ملت مومن و انقلابی سرزمین آفتاب را به حضور پر شور و گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ملت سرافراز و شریف ایران اسلامی یک‌بار دیگر در آستانه آزمون بزرگ دیگر در امتداد راه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار گرفته که لازمه پیروزی در این آزمون مهم، حضور گسترده و پرشور و حماسی آحاد ملت در انتخابات روز جمعه است تا یکبار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی به جهانیان ثابت شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شریف ایران همواره در عرصه‌های مختلف با شجاعت در راستای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و شهدای گرانسنگ و صیانت از حریم ولایت و هویت و کیان ایران اسلامی ایستادگی کرده‌اند و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت خود نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و اکنون نیز این فرصت طلایی پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با گزینشی هوشمندانه، منطقی و عقلانی، سر رشته امور را به فردی کاردان، کارآمد، انقلابی، مردمی، وفادار به آرمان‌ها و پاکدست بسپارد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست و این حضور به منزله‌ی القای انرژی به دوست‌داران این آب و خاک، دوست‌داران نظام و دوست‌داران دین و مذهب چه در داخل و چه در خارج است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام تاکید کرده است: اینجانب ضمن تبریک ولادت امام کاظم(ع) و گرامی داشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی(ره) و شهدای خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و امام شهدا (ره)، از آحاد مردم انقلابی و شریف سرزمین آفتاب دعوت می‌کنم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب اصلح‌ترین فرد برای مدیریت اجرایی کشور زمینه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود. سعید جلیلی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و مسعود پزشکیان داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات بودند که و زاکانی و قاضی زاده هاشمی از ادامه مسیر انصراف دادند.

نظر شما