شناسهٔ خبر: 39038701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرمانده تیپ تکاور:

عملیات دفاع بیولوژیک در نهاوند و اسدآباد به صورت همزمان برگزار می‌شود

فرمانده تیپ تکاور ویژه نیروی زمینی سپاه از قرارگاه نجف اشرف گفت: عملیات دفاع بیولوژیک با نام شهدای مدافع سلامت در شهرستان اسدآباد و نهاوند از صبح امروز به صورت همزمان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ احمدعلی فیض الهی که در ستاد مقابله با کروناویروس، در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد سخن می گفت خاطرنشان کرد: این عملیات به درخواست فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) و با محوریت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، در این دو شهرستان به صورت همزمان از صبح امروز انجام می‌شود.

وی افزود: در این عملیات که از ساعت ۹ صبح آغاز شده است، ۱۱ تیم تخصصی با خودروی سنگین و سبک مواد ضدعفونی کننده را به صورت مه پاش با اقدامات ویژه و نیز ۱۰ تیم موتورسوار با امکانات سم پاشی انجام می دهند که در این عملیات تمامی نقاط شهرستان با اولویت معابر پرتراکم و اصلی و اماکن شلوغ و روستاهای پرجمعیت مد نظر قرار دارد.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان نیز از آماده باش ۱۵۰ پزشک یار سپاه استان برای مقابله با کرونا خبر داد و افزود: این تعداد پزشک یار سپاه در صورت زمان پشتیبانی و در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

سرهنگ بهاریان با اشاره به آموزش ۱۵۰۰ پرسنل بسیج و سپاه توسط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: این تعداد پرسنل آموزش دیده هر جا که نیاز باشد در خدمت خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای همزمان عملیات دفاع بیولوژیک در شهرستان نهاوند و اسدآباد اظهار داشت: قرار بر این بود که این عملیات در استانهای کرمانشاه و ایلام انجام شود که با پیشنهاد و  درخواست فرمانده سپاه استان همدان با همکاری قرارگاه منطقه ای نجف اشرف این عملیات گندزدایی و ضدعفونی به صورت همزمان در شهرستان نهاوند و اسدآباد انجام می شود.

48

برچسب‌ها:

نظر شما