شناسهٔ خبر: 67664335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ارومیه اعلام شد

ارومیه - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی محدودیت‌های ترافیکی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی را در شهر ارومیه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت مشتاق این خصوص اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح ترافیکی، ورود خودرو به محل‌های اعلام شده برای عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و مأموران پلیس راهور به جهت ایجاد امنیت عزاداران حسینی (ع) اجازه تردد در این مسیرها به وسایل نقلیه را نخواهند داد.

وی اضافه کرد: از صبح تا ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی، مسیرهای پنج راه به سمت میدان انقلاب، تقاطع برق به سمت خیابان شهید سلیمانی، تقاطع هلال احمر به سمت میدان انقلاب، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره)، تقاطع آیت الله مدنی - شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، میدان آیت الله طالقانی به طرف میدان ولایت فقیه و تقاطع شهید باکری و آیت الله منتظری به طرف میدان ولایت فقیه شامل این محدودیت‌ها هستند.

سرهنگ مشتاق ادامه داد: همچنین از صبح تا عصر روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در خیابان صمدزاده به طرف آرامگاه، میدان طالقانی به سمت خیابان وحدت و میدان دفاع مقدس به طرف خیابان وحدت نیز محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی آذربایجان غربی افزود: همچنین همه مسیرهای منتهی به باغ رضوان از سمت خیابان پرنیان، کشتارگاه، پل شهیدلر نیز در این روزها مسدود است.

سرهنگ مشتاق گفت: روز تاسوعا با توجه به تجمع عظیم عزاداران حسینی (ع) در خیابان امام از صبح تا عصر (پایان مراسم) محدودیت ترافیکی در این خیابان و کلیه معابر منتهی به آن برقرار خواهد بود.

وی از شهروندان خواست که از پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند در غیر این صورت خودروها به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

فردا، دوشنبه تاسوعای حسینی و روز سه شنبه نیز عاشورای حسینی بوده و مراسم عزاداری از صبح تا پاسی از شب در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه برگزار می‌شود.

نظر شما