شناسهٔ خبر: 67652668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی ایام سوگواری حسینی در شهر قزوین

معصومه امینی

رئیس پلیس راهور استان قزوین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، تمهیدات ترافیکی مراسم عزاداری ایام پایانی دهه اول محرم در شهر قزوین را اعلام کرد و از عزاداران حسینی خواست با پلیس همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی آسیایی ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت، از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی در قزوین خبر داد و اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از عصر یکشنبه، ۲۴ تیر ماه در مسیرهای منتهی به امامزاده سلطان سید محمد (ع) اجرا خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رئیس پلیس راهور استان قزوین ادامه داد: محدودیت‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ صبح روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۵ و ۲۶ تیر آغاز شده و تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن آرزوی قبولی سوگواری‌های عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، همراهی و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

آسیایی گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محل‌های برگزاری مراسم عزاداری به شرح ذیل اجرا خواهد شد؛ عصر روز شنبه، ۲۳ تیر مصادف با شب هشتم ماه محرم از تقاطع شهربانی به سمت بانک ملی و از تقاطع بانک ملی تا سه راه خیام، تقاطع شهرداری به سمت سه راه خیام و از سه راه خیام به سمت تقاطع طالقانی مسدود است.

وی تصریح کرد: عصر روز یکشنبه، ۲۴ تیر مصادف با شب تاسوعای حسینی مسیرهای سبزه‌میدان به سمت سه راهی شهربانی و از ابتدای خیابان شهید انصاری به سمت بقعه امامزاده سلطان سید محمد (ع)، از ابتدای چهار راه بازار به سمت خیابان مولوی و خیابان شهید انصاری، از سه راه اسدآبادی به سمت خیابان شهید انصاری تا بقعه امامزاده سلطان سید محمد (ع) مسدود است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: روز دوشنبه، ۲۵ تیر به منظور برگزاری مراسم تاسوعای حسینی، از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم عزاداری در تمامی معابر منتهی به خیابان شهدا (سپه) محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و از  سه راه شهربانی تا چهار راه شهدا مسدود است و همچنین این محدودیت ترافیکی را از ساعت ۱۷ روز دوشنبه تا پایان مراسم سوگواری در تمامی معابر منتهی به خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا (سپه)، خیابان منتظری و مسیرهای منتهی به آستان مقدس امامزاده حسین (ع) خواهیم داشت.

آسیایی در پایان با اشاره به اینکه در روز عاشورا نیز کلیه مسیرهای منتهی به امامزاده حسین (ع) از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری تا تقاطع شهربانی و تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایران‌گاز به سمت سلامگاه مسدود است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت عزاداری‌ها را تأمین کرده و تداوم‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما