شناسهٔ خبر: 67654955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

۷۹۰ تن کالای اساسی بین هیئت‌های مذهبی زنجان توزیع شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به مناسبت ماه محرم ۷۹۰ تن کالای اساسی بین هیئت‌های مذهبی استان زنجان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

روح‌اله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، از همین رو در دهه اول محرم شاهد برگزاری مراسمات بزرگ عزاداری در این شهر هستیم.

وی افزود: با توجه به این موضوع، نیاز به کالاهای اساسی در این ماه افزایش می‌یابد که در این راستا ۷۹۰ تن کالا برای هیئت‌ها، تکایا و مساجد در ماه محرم و صفر تأمین شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه با بیان اینکه این میزان کالای اساسی با نرخ دولتی ارائه می‌شود، اضافه کرد: توزیع این میزان اقلام اساسی در طول ایام سوگواری محرم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

حسنی افزود: توزیع ارزاق بین هیئت‌های مذهبی در ماه محرم از طریق سامانه انجام می‌شود از این‌رو مسئولان هیئت‌های مذهبی برای دریافت اقلام اساسی باید از طریق http://sampat.sazmanheyat.ir اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در ارتباط با تأمین کالاهای اساسی هیئت‌های مذهبی وجود ندارد، گفت: تاکنون ۲۸۵ تن برنج، ۱۰۰ تن گوشت قرمز و ۳۰۰ تن مرغ در بین هیئت‌های مذهبی توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت و کیفیت مناسب تأمین شده و هیچ کمبودی در عرضه وجود ندارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت تعاون روستایی استان و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه تعاون روستایی استان تحت نظارت در ایام محرم و صفر اقلام پذیرایی و کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی نظیر انواع برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ادویجات، رطب، اقلام پروتئینی، قند و شکر و انواع عرقیات، با کیفیت و قیمت مناسب تأمین و عرضه می‌شود.

نظر شما