شناسهٔ خبر: 32668596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی سفره‌های ساده افطاری در بقاع متبرکه و موقوفات هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از میزبانی 30 بقعه از طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: سفره‌های ساده افطاری در بقاع متبرکه و موقوفات هرمزگان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدطاهر گرایلی ظهر امروز در نشست خبری طرح ضیافت الهی اظهار داشت: هر ساله براساس سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود و استان هرمزگان نیز آمادگی لازم برای اجرای این طرح را دارد.

وی افزود: این طرح در ماه مبارک رمضان و با هدف تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن بقاع به پایگاه‌های فرهنگی، در سطح بقاع شاخص استان هرمزگان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام گرایلی ضمن تشریح برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان گفت: خیمه معرفت در پنج بقعه در طول ماه مبارک رمضان، برپا خواهد شد. همچنین در ۲۵ بقعه استان هرمزگان، مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم و نماز جماعت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه بهار قرآن ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در ماه مبارک رمضان با حضور 40 مبلغ در سطح بقاع متبرکه برگزار خواهد شد که از این تعداد، ۲۰ مبلغ بومی، ۱۳ مبلغ اعزامی و ۷ مبلغ مستقر هستند.

وی از برگزاری مراسم افطاری ساده در ۲۵ بقعه، برگزاری مراسم بزرگداشت «خدیجه مادر امت» در ۱۸ بقعه، برپایی محفل انس با قرآن در ۱۳ بقعه، برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در ۲۳ بقعه، برگزاری تفسیر قرآن در ۱۳ بقعه، مراسم لیالی قدر در ۲۲ بقعه و نماز عید فطر در ۱۸ بقعه به عنوان دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان ویژه ماه میهمانی خدا نام برد.

انتهای پیام/88037/

نظر شما