شناسهٔ خبر: 32661099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

طرح «ضیافت الهی» در ۳۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان اجرا می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در ۳۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین «روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: این طرح امسال از اول ماه مبارک رمضان در (16 اردیبهشت) تا (15 خرداد) با اجرای برنامه های متنوع در 36 امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: پخش مستقیم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان، افطاری ساده در۲۰ بقعه و ۶ مسجد مناطق سیل زده در شهرستان های گمیشان، آق قلا و گنبدکاووس، پخش برنامه سحرگاهان و برپایی نمایشگاه ضیافت الهی در ۶ بقعه برای عرضه محصولات فرهنگی از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: ۱۹ خیمه معرفت نیز با اعزام 41 مبلغ بومی و اعزامی به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره در بقاع متبرکه استان برپا می شود.

 

 

 

نظر شما