شناسهٔ خبر: 32662859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اوقاف صومعه‌سرا:

اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۲۵ بقعه شاخص صومعه‌سرا

راستاد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در ۲۵ بقعه شاخص صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در سطح بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود، افزود: امسال 25 بقعه متبرکه و شاخص شهرستان صومعه‌سرا مجری این طرح هستند.

 

وی گفت: در قالب این طرح سخنرانی و استقرار مبلغان و مشاوران برای ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به شبهات، جلسات تفسیر قرآن و ترتیل خوانی و جزءخوانی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه انجام می‌شود.

 

راستاد با بیان اینکه توزیع افطاری ساده در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و مراسمات لیالی قدر و ویژه برنامه «خدیجه مادر امت» در آستان مقدس امامزادگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا، هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ غنی اسلام، قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد.

 

نظر شما