شناسهٔ خبر: 3233528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جمشیدی‌راد:

۱۸ دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعالیت دارند

بوشهر- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور گفت: ۱۸ دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق جمشیدی راد صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی را به منظور توسعه فرهنگی در سطح دانشگاه‌های پیام نور داشته‌ایم و برنامه‌های مختلفی در همین راستا اجرا شده است.

وی با اشاره به وضعیت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه پیام نور بوشهر، خاطرنشان ساخت: فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی را با تلاش حضور حجت‌الاسلام جعفری مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور بوشهر شاهد هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به تاسیس ۱۸ دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور اضافه کرد: این نهادها دارای استقلال مالی هستند و باری را بر دوش دانشگاه نمی‌گذارند.

وی از تلاش برای تاسیس و راه‌اندازی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور همه استان‌های کشور خبر داد و افزود: چند دفتر جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور ایجاد خواهیم کرد.

تاسیس شورای عالی قرآنی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور

جمشیدی‌راد در ادامه به برخی از فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: از طریق دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طرح‌های فرهنگی را بررسی و اجرا می‌کنیم که یک کارگروه این فعالیت‌ها را بررسی می‌کند.

وی از تاسیس شورای عالی قرآنی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد و اضافه کرد: با برنامه درون و برون سازمانی، به نظر می‌رسد که حرف اول را در ترویج معارف قرآنی داشته باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در اصفهان، ادامه داد: همچنین  برای اعضای گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نور یک دوره سه روزه در مشهد برگزار کردیم.

وی با اشاره به تلاش برای ترویج منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: از اساتید برجسته‌ای برای همایش اعضای علمی معارف اسلامی استفاده کردیم.

نظر شما