شناسهٔ خبر: 66863930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید رییسی رهرو شهیدان رجایی و بهشتی بود

شهید رییسی در خدمت عدالت مدارانه به مردم شباهت زیادی با شهیدان رجایی و بهشتی داشت و رهرو آنان بود.

صاحب‌خبر -

 

شهید رییسی رهرو شهیدان رجایی و بهشتی بود


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، استاد حوزه و دانشگاه گناباد گفت:‌ شهید رییسی مانند شهید بهشتی سال‌ها در دستگاه قضایی برای تحقق و پیاده سازی عدالت تلاش کرد.

حجت الاسلام روح الله پورعابدین روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید رییسی و شهدای خدمت در بجستان افزود:‌ شهید رییسی مانند شهید رجایی برای مدتی در تصدی ریاست جمهوری و ریاست قوه مجریه با اخلاص فراوان، همواره دغدغه رفع مسایل و مشکلات مردم و جامعه را داشت. 

استاد حوزه و دانشگاه گناباد گفت:‌ شهید رییسی مثل شهیدان رجایی و بهشتی ولایت مدار و انقلابی به معنای واقعی بود و توجه خاصی به قشر محروم و مستضعف داشت.

وی افزود:‌ شهید رییسی با روحیه و مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر در خدمت مردم و جامعه، به تحقق عدالت در خدمات مسوولان در نقاط شهری و روستایی تاکید بسیار داشت.

حجت الاسلام پورعابدین گفت:‌ شهید رییسی یک مدیر به معنای واقعی خدمت گذار و با اخلاص و دغدغه مند مشکلات جامعه بود.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران، عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

نظر شما