شناسهٔ خبر: 3233805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور:

نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در تمام دانشگاه‌های پیام نور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشورگفت: با توجه به نقش مهم و ممتاز دفتر نهاد مقام معظم رهبری در مراکز آموزش عالی برای تحقق منویات معظم‌له این دفتر در تمام دانشگاه‌های پیام نور کشور راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد صادق جمشیدی‌راد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های پیام نور از فضای فرهنگی معنوی مهمی برخوردار هستند اظهار داشت: از آنجایی که مجموعه دانشگاه پیام نور بیش از یک میلیون دانشجو و چندین هزار کارکنان خود را در بر می‌گیرد تقویت بنیه معنوی و فرهنگی و آشنایی آنان با سبک زندگی بزرگان دینی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه  کارگاه مشاوره تخصصی در دانشگاه پیام نوربرگزار می‌شود تصریح کرد: کارگاه تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، مشاوره عمومی و مشاوره طب و تغذیه با مشارکت اساتید مجرب برگزار شده که برپایی این نوع کارگاههای تخصصی در دستور کار این دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در تمام دانشگاه‌های پیام نورکشور راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: اکنون 18 دانشگاه‌های پیام نور دارای دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری هستند و تلاش می‌شود در تمامی استان‌ها این دفتر ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در دانشگاههای پیام نور گفت: تقویت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در دانشگاههای پیام نور از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز علمی است و این در حالی است که طرح‌های بصیرتی، و فرهنگی دینی  در دانشگاههای پیام نور برگزار می‌شود.

جمشیدی‌راد از راه‌اندازی شورای عالی قرآنی در دانشگاه پیام نور خبرداد و تصریح کرد: شورای عالی قرآنی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده است که نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ معارف قرآنی دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما