شناسهٔ خبر: 3234347 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیوست نگاری فرهنگی دردستورکارفعالیت های بسیج دانشگاه پیام نور است

بوشهر- ایرنا- رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشورگفت: این نهاد درسازمان مرکزی و واحدهای تابعه، موضوع پیوست نگاری فرهنگی را در فعالیت های مختلف خود در دستور کار قرار داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر روز شنبه در متنی که در اختیار ایرنا قرارداد به نقل ازعلیرضا اژدری افزود: همه واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح کشور، واحد بسیج اساتید دارند که زیر نظر سپاه همان استان فعالیت می کنند و با توجه به تعیین شعار سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، برنامه های متنوعی در سراسر کشور در دستور کار دارند.

وی بیان کرد: این برنامه ها نشان می دهد دانشگاه پیام نور و اساتید آن می توانند در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند و نتایج مطلوبی هم از فعالیت های خود کسب کنند.

رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور گفت: برپایی همایش های اقتصاد مقاومتی تاسیس شرکت دانش بنیان و تشکیل انجمن های علمی در برخی واحدها از جمله فعالیت های این نهاد است.

همچنین در این متن به نقل از مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور آمده است: هم اکنون 18 دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور کشور تاسیس شده است و بنا داریم بزودی سه تا چهار دفتر دیگر نیز راه اندزای کنیم.

حجت الاسلام محمد صادق جمشیدی راد افزود: با توجه به استقلال بودجه ای دفاتر نهاد نمایندگی رهبری، درهمه واحد های این دانشگاه در استان ها دفتر نهاد مقام معظم رهبری راه اندازی می شود. ک/1

629/539

نظر شما