شناسهٔ خبر: 3232821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اژدری:

بسیج اساتید در دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور ایجاد شده است

بوشهر - رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور گفت: بسیج اساتید در دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اژدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر بسیج اساتید در همه دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور ایجاد شده است که زیر نظر سپاه در همان استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اضافه کرد: در همین راستا بسیج اساتید برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور در دستور کار دارند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور به اثرات بسیار مهم این برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها به خوبی نشان خواهد داد که اساتید بسیجی نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند.

وی به برگزاری همایش‌های اقتصاد مقاومتی در برخی واحدهای دانشگاه پیام نور در کشور اشاره کرد و افزود: برخی از واحدهای پیام نور شرکت دانش بنیان تاسیس کردند و برخی واحدها نیز انجمن‌های علمی فعالی دارند.

اژدری به اهمیت بسیار بالای پیوست نگاری فرهنگی در اجرای برنامه‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تمام طرح‌ها باید پیوست نگاری فرهنگی داشته باشند، ما نیز در همین راستا حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی و واحدهای تابعه، موضوع پیوست نگاری فرهنگی در فعالیت‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه ایجاد هماهنگی و جذب اساتید بسیجی و پرورش اخلاقی و تلاش در راستای رشد علمی اساتیداز جمله برنامه‌های مهم بسیج اساتید است، اضافه کرد: شورای پژوهشی در همین راستا تشکیل شده است.

وی با بیان یانکه در قالب شورای پژوهشی اساتید بسیجی را از سراسر کشور شناسایی و معرفی خواهیم کرد، افزود: تمام اساتید دانشگاه پیام نور بسیجی هستند.

اژدری در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه اخلاق حرفه‌ای در بوشهر، اضافه کرد: این کارگاه فرصت بسیار خوبی برای آشنایی اساتید بسیجی با ظرفیت‌های کشور در عرصه توانمندی دفاعی دریایی، نیروگاه اتمی و ... بود.

نظر شما