شناسهٔ خبر: 3232109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خبر داد

ایجاد دفتر نهاد نمایندگی رهبری در تمام دانشگاه‌های پیام نور

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: بنا داریم در کل استان‌ها دفتر نهاد مقام معظم رهبری را دائر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد صادق جمشیدی راد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: 18 دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور تاسیس کردیم و با توجه به اینکه این دفاتر استقلال بودجه‌ای دارند هیچ هزینه‌ای به دانشگاه پیام نور تحمیل نشده است و بنا داریم در کل استان‌ها دفتر نهاد مقام معظم رهبری را دائر کنیم.

وی بیان کرد: هفته گذشته گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور را در اصفهان برگزار کردیم که موضوع همایش نیز مشاوره دینی بوده ضمن اینکه یک دوره سه روزه برای اعضای گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نور نیز در مشهد مقدس با هدف ارتقای علمی برگزار کردیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی، نقد کتاب و .. از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور بوده است، گفت:برای همایش اعضای علمی معارف اسلامی از اساتید برجسته‌ای استفاده کردیم هر چند برنامه فشرده بود اما از ویژگی‌های این دو همایش ملی که برگزار کردیم این بوده که سعی کردیم سیاست مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم.

جمشیدی راد تصریح کرد: در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، شورای عالی قرانی را تاسیس کردیم و به نظر می‌رسد با برنامه درون و برون سازمانی، حرف اول را در ترویج معارف قرآنی داشته باشیم.

وی بیان کرد: طرح‌های فرهنگی از 18 دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را در دانشگاه‌ها بررسی می‌کنیم و برای این امر یک کارگروه تنظیم کردیم و با بودجه خوبی که در نظر گرفتیم امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این برنامه را عملیاتی کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه چند دفتر جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های پیام نور ایجاد خواهیم کرد، افزود: در بوشهر نیز از زمانی که حجت‌الاسلام جعفری مسئولیت نمایندگی نهاد رهبری را در دانشگاه پیام نور بر عهده گرفته شاهد فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی در بوشهر هستیم و در این سفر نیز شاهد رضایتمندی اقشار مختلف از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور بودیم.

انتهای پیام/2255/غ30

نظر شما