شناسهٔ خبر: 28237633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی با برگزاری رژه توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری رژه در ارومیه و شهرستانهای سلماس، خوی، نقده،پسوه، مهاباد و پیرانشهر توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2643515" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233389/2643515?width=400&height=300"></script></div>
گزارش
mp4
<div id="video-display-embed-code_2641810" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233389/2641810?width=400&height=300"></script></div>

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در مرسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه گفت: وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

امير سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: دفاع مقدس فرصت خود باوري را به ايران اسلامي هديه داد و هر گونه ابتكار عمل را از دشمنان سلب كرد.

او، بااشاره به این که دفاع مقدس یک فرصت فوق العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی بود، افزود: با مقاومت مردم هیمنه پوشالی و شکست ناپذیری دشمن فرو ریخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه توانمندیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در پارک ائل لر باغی ارومیه گشایش و گوشه ای از اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود.

رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی رژه نیروهای مسلح در آذربایجان غربی

 

نظر شما