شناسهٔ خبر: 28228537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس گچساران + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

در هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰ برنامه در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست بااجرای ۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس گچساران نمایندگان رسانه های محلی گفت: این برنامه ها در بخش های فرهنگی، هنری و ورزشی است که با شعار " ما توانسته ایم "اجرا می شود .
سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود:با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از فردا 31 شهریور آغاز می شود افزود: به منظور به نمایش گذاشتن معنویت،اقتدار و نمایش توانمندی نیروهای مسلح در این روز رژه نیروهای نظامی و انتظامی برگزار و اقتدار و توانمندی بسیجیان به نمایش گذاشته می شود.
نورایی نسب گفت:رژه نیروهای مسلح ( ساعت 16 فردا در دوگنبدان)، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشستهای روشنگری، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی، یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2639005" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233104/2639005?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما