شناسهٔ خبر: 28235623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۵ شهید و ۵۴ مجروح در حادثه تروریستی اهواز

سخنگوی وزارت بهداشت: ۲۵ نفر در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسیدند و ۵۴ نفر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، سخنگوي وزارت بهداشت پس از بازديداز مجروحان حادثه تروريستي اهواز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما افزود: هيچ يک از مجروحان اين حادثه پس از انتقال به بيمارستان شهيد نشده اند.

حريرچي افزود: وضع مجروحان به حالت پايدار رسيده است؛ همچنين تيم مراقبت رواني براي مراقبت رواني از مجروحان و بازماندگان آنان  تشکيل شده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2643739" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233335/2643739?width=400&height=300"></script></div>

 

هيچ گونه کمبودي در رسيدگي به مجروحان نبوده است.

سخنگوي وزارت بهداشت: امکانات 8 بيمارستان در خدمت مجروحان اين حادثه بوده است و با تدابير صورت گرفته همه امکانات دارويي و بيمارستاني در خدمت مجروحان قرار گرفته است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2643740" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233335/2643740?width=400&height=300"></script></div>

 بازديد سخنگوي وزارت بهداشت در نحوه رسيدگي به مجروحان

mp4
<div id="video-display-embed-code_2643741" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233335/2643741?width=400&height=300"></script></div>

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت : دراین جنایت کور همچنین 60 نفر دیگر مجروح شدند.
حسین علی حسین زاده افزود : مصدومان این حادثه در بیمارستان های اهواز بستری و تحت مداوا قرار دارند.

در این حادثه که هنگام رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز انجام شد ، چهار مهاجم با فاصله نزدیک از پارک پشت محل جایگاه شروع به تیراندازی به محل برگزاری رژه ی نیروهای مسلح کردند. شهادت 25 نفر از شهروندان در حادثه تروریستی اهواز
در این حادثه تروریستی بنا بر اعلام معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان چهار مهاجم بدست نیروهای امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.

گروه تروریستی الاحوازیه با اعلام در فضای مجازی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت .

 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار در پی حادثه تروریستی اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار در پی حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این پیام ضمن ابراز تسلیت به مردم غیور و همیشه در صحنه خوزستان بویژه خانواده معظم شهدا، برای شهدای این حادثه تروریستی درخواست علو درجات از درگاه الهی کردند.
در این پیام بر پیگیری دقیق و همه جانبه این حادثه و شناسایی و برخورد قاطعانه با عاملان و آمران آن تاکید شده است.
صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور خوزستان بویژه خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت می گوید. 

اعلام اسامی شهدای حادثه تروریستی اهواز

اسامی شهدای حادثه تروریستی امروز اهواز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، اسامی این شهیدان عبارتند از :
1- امید فرخی زنگنه -2- اسماعیل شفیع نژاد-3- میلاد جهانگیرنژاد-4- علی لویمی -5- سعید کریمی -6- یونس پورجلو -7 - رضا شعیبی -8- امید حسینی-9-علی کمایی-10-اقدامی-11-حسین ولایتی فر -12 -سعید زارع-13-حسین فاروق-14-خلیل هاشمی فر-15-علی سلمانوند-16-امید نریمسایی-17- محمد عذاریی-18-نبی دریس-19-ابراهیم بنداوی-20-محمد افشنگی-21-مهران زرافشان-22-سیناآغاجری-23-حسین منجزی -24-محمد عوذاری 
در این حادثه تروریستی نیز یک نفر دیگر شهید شد که هنوز هویت وی مشخص نشده است.  

 

آخرين اخبار از حادثه تروريستي اهواز

 

 

 

عیادت قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

قائم قام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از مصدومان حادثه تروریستی اهواز عیادت کرد. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، ایرج حریرچی که به همراه سرپرست اورژانس و رییس سازمان انتقال خون کشور و با دستور وزیر بهداشت به اهواز سفر کرده است با مصدومان این حادثه تروریستی عیادت کرد.
وی در این عیادت ها ضمن دلجویی و آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه دستوراتی برای روند درمان این عزیزان صادر کرد.

آخرين اخبار از حادثه تروريستي اهواز

 

 

عیادت از مجروحان حادثه تروریستی در اهواز

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از مجروحان حادثه تروریستی در اهواز عیادت کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حسین علی حسین زاده در این عیادت که جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند ، از آسیب دیدگان این جنایت دلجویی کرد.
وی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان جهت تسهیل روند درمانی آنها دستوراتی داد.
در این حادثه تروریستی تاکنون 11 نفر شهید و 21 نفر مصدوم شده اند .
با واکنش سریع ماموران امنیتی و انتظامی چهار تروریست عامل این جنایت به هلاکت رسیدند .  شهادت 25 نفر از شهروندان در حادثه تروریستی اهواز

 

بیمارستان های اهواز برای کمک رسانی به حادثه دیدگان بسیج شدند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز تمام بیمارستان های خصوصی و دولتی خوزستان به حالت آماده باش در آمده و تمام امکانات خود را بسیج کرده اند.
رمضان احدی افزود: تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی، اورژانس ها و جراحان برای امداد رسانی بسیج شده اند و خدمات رسانی را با قوت هر چه تمام تر انجام می دهند.
وی تصریح کرد: بیشتر مصدومان در اهواز به بیمارستان های ارتش، مهر، آیت الله کرمی، رازی و آپادانا منتقل شده اند.
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خانواده های حادثه دیدگان خواست تا از تجمع در مقابل اورژانس و بیمارستان ها خودداری کنند تا نیروهای بیمارستان اقدامات درمانی را با آرامش و به خوبی انجام دهند.
صبح امروز افراد گروه تجزیه طلب الاحواز ، در حین اجرای رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز اقدام به تیراندازی به سمت جایگاه مسوولان و مردم حاضر در صحنه کردند که تا این لحظه 9 نفر شهید و بیش از 21 نفر زخمی شده اند.

 

شهادت یک جانباز هفتاد درصد در حادثه تروریستی اهواز 

در حمله تروریستی امروز اهواز یک جانباز هفتاد درصد از اهالی گتوند به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند گفت : حسین منجزی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس از روستای بدیل از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند بود که در این حادثه جنایت کارانه به شهادت رسید.
محمد رضا تاج بخش افزود : شهید منجزی در عملیات بدر در دوران دفاع مقدس از ناحیه دست و پا جانباز شده بود .
در حادثه تروریستی صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز تاکنون 25 نفر از جمله یک کودک چهار ساله به شهادت رسیده اند.

 

 آخرين اخبار از حادثه تروريستي اهواز

اعزام مسئولان وزارت بهداشت به اهواز

مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی وضعیت درمانی مصدومان حادثه تروریستی اهواز به این شهر اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر، کولیوند سرپرست اورژانس کشور و ‌پورفتاح رییس انتقال خون کشور به اهواز بمنظور بررسی وضعیت درمانی و عیادت از مصدومان حادثه تروریستی اهوازعازم شدند.

آخرين اخبار از حادثه تروريستي اهواز

 

گروه تروریستی الاحوازیه مسئولیت حمله تروریستی در اهواز را بر عهده گرفت.
 این گروه تروریستی در فضای مجازی اعلام کرد که این حمله تروریستی توسط این گروه تکفیری انجام شده است.
با وقوع حادثه تروریستی در محل رژه نیروهای مسلح در اهواز تمامی اصحاب رسانه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی به محل امنی در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان منتقل شدند.

با حضور سریع نیروهای امنیتی و انتظامی ، امنیت در محل رژه نیروهای مسلح برقرار شد .
بنا به گفته خبرنگارانمان از محل قوع حادثه مردم در حالت عادی و در حال خرید لوازم روزمره خود بوده و همه چیز آرام گزارش شده است. همچنین محل حادثه نیز در دست کنترل و اشراف ماموران امنیتی و انتظامی است ونیروهای امدادی و اورژانس نیز در محل مشغول امدادرسانی به مصدومان هستند.

حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه مسوولان به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه دراین اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه کشته یا زخمی شدند.

 

ارتباط مستقيم با خبرنگار مستقر در رژه نيروهاي مسلح در اهواز

mp4
<div id="video-display-embed-code_2640192" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233335/2640192?width=350&height=250"></script></div>
mp4
<div id="video-display-embed-code_2640138" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2233335/2640138?width=350&height=250"></script></div>
 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

نظر شما