شناسهٔ خبر: 2801176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

از بودجه ورزش راضی نیستیم

خبرگزاری شبستان: رییس مجلس با بیان اینکه بودجه ورزش کافی نیست گفت: بانکها باید تسهیلاتی را در اختیار وزارت ورزش قرار دهند تا پروژه های عمرانی ورزشی روی زمین نماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علی لاریجانی رییس مجلس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه نشان داد در زمینه هایی در ورزش پیشرفتهای خوبی داشتیم و این بخش در حال حرکت است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش اظهار کرد: این موضوع با سلامت مردم جامعه در ارتباط است و ما باید ورزشهای حرفه ای و قهرمانی را مورد توجه قرار دهیم که البته این کار از قبل اغاز شده است.

لاریجانی در مورد اینکه چه مقدار از اوقات خود را به ورزش اختصاص می دهد گفت: من هفته ای یک بار به کوه می روم و اخبار مربوط به ورزش را پیگیری می کنم و در مواقع لازم نیز پیام تبریک می فرستم.

رییس مجلس در مورد بودجه ورزش گفت: ما اقرار می کنیم که بودجه مجلس کافی نیست اما مشکلات کشور همه از لحاظ بودجه می دانم ولی ریشه این مساله به این برمی گردد که بودجه جاری کشور زیاد است و این اشکال بزرگی است که حکم اصلی بودجه امسال و بودجه جاری دارد. که صرف حقوق و مزایا می‌شود.

وی با بیان اینکه ما از بودجه ورزش راضی نیستیم گفت: این موضوعی است که خود دوستان در وزارت ورزش باید کمک کنند تا چاره ای برای ان اندیشیده شود زیرا بخش اعظمی از بودجه عمرانی مربوط به ورزش از سوی دولت تامین می شود مثل بودجه مربوط به ورزش قهرمانی اما بخشهایی نیز وجود دارد که ما باید مشوق های لازم را برای ورود بخش خصوصی در نظر بگیریم و می توانیم این را در بودجه امسال لحاظ کنیم.

رییس مجلس یادآور شد: بانکها باید تسهیلاتی را در اختیار وزارت ورزش قرار دهند تا پروژه های عمرانی مجلس روی زمین نماند.

به گزارش خبرنگار شبستان، نمایشگاه توانمندیهای وزارت ورزش از امروز تا 12 دی در محل نمایشگاه خانه ملت برپا است.

پایان پیام/
 

نظر شما