شناسهٔ خبر: 2684428 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقوی:

گردهمایی اصولگرایان با ندای همگرایی برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعتقاد به نظام و کشور و پایبندی به ارزش‌ها را از ویژگی اصولگرایان ذکر کرد و گفت: گردهمایی ارزشی و ولایی در استان‌ها با ندای همگرایی در حوزه اصولگرایی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعتقاد به نظام و کشور و پایبندی به ارزش‌ها را از ویژگی اصولگرایان ذکر کرد و گفت: گردهمایی ارزشی و ولایی در استان‌ها با ندای همگرایی در حوزه اصولگرایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در گردهمایی همگرایی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه «میزان اثرگذاری یکی از راه‌های ارزیابی افراد و گروه‌هاست» اظهار کرد: انسان‌ها براساس مقدار توانایی‌شان تاثیرگذار خواهند بود.

وی با بیان اینکه «نظام‌های سیاسی دنیا نیز براساس توانمندی‌هایشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند» گفت: نظام سیاسی ما امروز در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان دنیا از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اقتدار نظام را عامل اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه برشمرد و یادآور شد: این اثرگذاری نشانه نفوذ انقلاب اسلامی ایران در تحولات منطقه است.

وی با بیان این‌که «برخی از انسان‌ها به اندازه یک ملت اثرگذارند» گفت: طبق فرمایش امام خمینی (ره) "شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما" و این نشانه تاثیرگذاری انسان‌هاست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور فتنه را خط قرمز نظام و اصولگرایی دانست و یادآور شد: با کسانی که در رکاب فتنه حرکت می‌کنند سازش نخواهیم داشت و کسانی که در فتنه حضور داشتند خط شان از ما جداست.

وی از برگزاری گردهمایی همگرایی اصولگرایان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف برطرف کردن دغدغه‌های رهبری و ایجاد انسجام در میان نیروهای ولایی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که «پشت صحنه برگزاری این گردهمایی شخص و گروه خاصی نیست» افزود: به عنوان مقلدان رهبری هستیم و اگر روزی قرار باشد به کسی یا گروهی گزارش دهیم تنها به جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین قم گزارش می‌دهیم.

تقوی با بیان این‌که «اصطلاح اصولگرایی توسط مقام معظم رهبری مطرح شد» گفت: اصولگرایان برای موفقیت راهی جز همگرایی و کنار هم قرار گرفتن ندارند.

وی اعتقاد به نظام و کشور و پایبندی به ارزش‌ها را از ویژگی اصولگرایان ذکر کرد و ادامه داد: گردهمایی ارزشی و ولایی در استان‌ها با ندای همگرایی در حوزه اصولگرایی برگزار می‌شود.

تقوی با بیان این‌که «حجم کار در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بسیار بالاست» گفت: به دلیل اینکه انگ گوشه نشینی به اصولگرایان زده نشود، وظیفه ندای وحدت اصولگرایان را پذیرفتم.

وی از تشکیل جلسه با 70 نفر از سران اصولگرایی خبر داد و گفت: در این جلسات تلاش می‌شود تا نظرهای اصولگرایان کنار هم گذاشته شود تا بدین طریق دیدگاه‌ها به هم نزدیک شود.

تقوی در پایان آمریکا را دشمن شماره یک کشور خواند و گفت: باید مراقب باشیم لبخند آمریکا ما را فریب ندهد.

انتهای پیام

نظر شما