شناسهٔ خبر: 67301792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوار خبر» در گفت وگو با تقریب تأکید کرد:

تلاش اپوزیسیون خارج نشین برای به حاشیه بردن انتخابات ریاست جمهوری

شهاب ادواری گفت: بسیاری از جریانات و افراد به ویژه اپوزیسیون خارجی از کشور که همواره در عمل دشمنی خود را با این ملت و انقلاب نشان داده اند، مخالف سربلندی این نظام و ملت بوده و هستند و تلاش دارند که انتخابات در کشور را به حاشیه ببرند.

صاحب‌خبر -
شهاب ادواری؛ مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوار خبر در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و ملی کشورمان در جمعه آینده در انتخابات ریاست جمهوری است و امیدواریم که در این امر به مانند گذشته حماسه ساز شویم.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوار خبر» در ادامه گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و همچنین مردمی بودن این نظام در میان کشورهای منطقه می‌باشد و همه به این امر افتخار می‌کنیم، بنابراین شایسته است که حضورمان در چنین عرصه‌هایی برای خنثی شدن توطئه دشمنان پرشور و البته با شعور انجام بگیرد.
 
ادواری در ادامه سخنان خود تشریح کرد: از بین ۶ نامزد ریاست جمهوری بی‌شک می‌توان با بصیرت و آگاهی و تحقیق نامزد اصلح را انتخاب کرد بنابراین کسی که بگوید در میان این کاندیداها، نامزد اصلح وجود ندارد بی‌شک یا سخن وی از روی بی‌سوادی است و یا اینکه حرف وی مغرضانه می‌باشد.
 
این کارشناس رسانه به تلاش برخی از جناح‌ها و گروه‌ها و همچنین افراد برای کم فروغ کردن این انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بسیاری از جریانات و افراد به ویژه اپوزیسیون خارجی از کشور که همواره در عمل دشمنی خود را با این ملت و انقلاب نشان داده اند، مخالف سربلندی این نظام و ملت بوده و هستند و تلاش دارند که انتخابات در کشور را به حاشیه ببرند تا از آن به سود خود و رسانه‌های همسوی خویش استفاده و بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی کنند ولی ملت ایران با حضور حماسی خود جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی آنان خواهد داد.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی «ادوار خبر» در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت همیشه سربلند ایران اسلامی از هر قوم، مذهب و فرهنگی در همه ادوار انتخابات چه انتخابات ریاست جمهوری و چه مجلس و چه شورای اسلامی حضوری حماسی و پرشور داشته‌اند و بی‌شک هشتم تیر ماه امسال نیز مردم ایران اسلامی از این آزمون مهم، سربلند بیرون خواهند آمد.
 
انتهای پیام/

نظر شما