شناسهٔ خبر: 67336422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفت وگو با تقریب:

انتخابات را فرصتی برای اقتدار و قدرت بیشتر جمهوری اسلامی و ملت ایران بدانیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه: در بحث انتخابات نباید فرصت سوزی کنیم بلکه باید این انتخابات را فرصتی برای اقتدار و قدرت بیشتر جمهوری اسلامی و ملت ایران بدانیم.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به انتخابات ۸ تیر ماه ریاست جمهوری اظهار داشت: هشتم تیر ماه روز سرنوشت ساز و مهمی در تاریخ سیاسی ایران اسلامی و این انتخابات نمود بارز مردم سالاری دینی در این کشور می‌باشد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین اصل در انتخابات مشارکت حداکثری و پرشور مردم می‌باشد بنابراین با شرکت در این انتخابات و ایجاد یک شور انتخاباتی می‌توان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
 
وی با اشاره به ضرورت حضور تمامی اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: از سوی دیگر باید اذعان کرد که منفعل عمل نمودن در انتخابات برای آینده کشور خسارت آفرین خواهد بود.
 
حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: فعالان سیاسی و مذهبی و فرهنگی امروز مکلفند که واقعیت ها را به خوبی برای جامعه تبیین کنند تا سطح مشارکت و انتخابات آگاهانه بیشتر شود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه عنوان کرد: در بحث انتخابات نباید فرصت سوزی کنیم بلکه باید این انتخابات را فرصتی برای اقتدار و قدرت بیشتر جمهوری اسلامی و ملت ایران بدانیم.
 
این استاد حوزه علمیه ادامه داد: قهر با صندوق‌های رای نه تنها مشکلی را از مشکلات حل نمی‌کند بلکه خود عامل زایش معضلات بزرگتر در کشور خواهد بود بنابراین همه در بحث انتخابات که آینده این کشور را رقم می‌زند مسئول هستیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته است که ۸ سال آینده کشور با انتخاب آگاهانه ما رقم بخورد تا ان شاءالله از این مشکلاتی که امروز بخشی از جامعه را آزار می‌دهد، رهایی پیدا کنیم و همچنین این نظام و انقلاب در مسیر اعتلا قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما