شناسهٔ خبر: 2682844 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام تقوی:

وحدت اصولگرایان باید بر محور ولایت فقیه صورت گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حرکت اصولگرایان بر محور ولایت را مورد تاکید قرارداد و گفت: فتنه خط قرمز ما است و با هر کس که رد پایی در فتنه داشته است سر سازش نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شت، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور روز گذشته در همایش همگرایی اصولگرایان گیلان در مصلای رشت با اشاره به اثر گذاری نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار داش: قدرت های دنیا امروز متوجه شده اند که هیچ طرحی در منطقه بدون هماهنگی با ایران به پیش نمی رود.

 

وی با اشاره به اثر گذاری ایران در عراق و سوریه و در مجامع بین الملی گفت: همه تحولات در تاریخ نتیجه حضور انسان های اثر گذار بوده است.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با بیان این که بعضی از انسان ها متفاو تند و به اندازه یک ملت اثر گذارند، افزود: رهبر کبیر انقلاب در مورد شهید بهشتی فرمودند که شهید بهشتی یک ملت بود.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که گاهی یک اخم و لبخند انسان اثر گذار جامعه را متحول می کند، تصریح کرد: گفت: باید امکانات نقش آفرینی اصولگرایان را فراهم سازیم و اجازه کاربرد اصطلاحات تحقیر آمیز در مورد خود را ندهیم.

 

وی راه حضور قدرتمند در صحنه را تنها در همگرایی اصولگرایان دانست و افزود: راه نقش آفرینی و اثر بخشی در کنار هم قرار گرفتن است.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گو شه نشینی و رنگ پریدگی در اصولگرایان را مورد انتقاد قرارداد و گفت:همه بابد براساس محور ولایت کارهای خود را شکل دهیم.

 

وی با اشاره به تشکیل کمیته بانوان اصولگرا اظهار کرد: فعالیت های ما همگرایی در حوزه اصولگرایی است و حول محور ولایت حرکت می کنیم.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به استقبالی که در استان ها از همایش های همگرایی اصولگرایان شده است، تصریح کرد: شعار همه با هم شعار اصولگرایان است و شعار همه با من نفی می شود.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که گروهی پیشنهاد کردن اصولگرایی تاریخ مصرفش تمام شده نام دیگری برای آن برگزینیم، گفت: اصولگرایی معنای اعتقادی دارد.

 

وی با اشاره به این که ما به میدان آمدیم و پرچم همگرایی اصولگرایان را برافراشتیم، افزود:برخی می گویند چون اصولگرایان درست عمل نکردند مردم به آنها پشت کردند، اما جمع اصولگرا با جمع رقیب زیاد فاصله ندارد.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که نباید به سیاه نمایی ها توجه کرد، اظهار داشت: ما در دوران اصولگرایی ضعف هایی داشتیم و ر عین حال کارهای ارزشمندی در آن دوران انجام شد.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اصولگرایی را مورد پذیریش جامعه متدین عنوان کرد و گفت: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانیم و گول لبخند امریکا را نمی خوریم چرا که آمریکا با دست چدنی با روکش مخملی می آید و ما باید مراقب باشیم.

 

وی با تاکید بر این که ما باید قدرت و صلابت خود را حفظ کنیم، گفت: ما مقلد رهبری هستیم و به آن گروه که می گویند این حرکت را برای مخالفت با دولت راه انداخته اید می گوییم مقام معظم رهبری گفتند از دولت حمایت کنید و ما نیز همین کار را خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که ما نقد منصفانه و نگاه واقع بینانه داریم، تصریح کرد: نیروهای مذهبی باید منسجم شوند و شعار همه با هم ما را به یک جمع موثر تبدیل می کند.

 

وی حرکت اصولگرایان بر محور ولایت را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: فتنه خط قرمز ما است و با هر کس که رد پایی در فتنه داشته است سر سازش نخواهیم داشت.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که فتنه گران شعار نه غزه نه لبنان سر دادن و خیمه های حسین را آتش زدند، گفت: خباثت این افراد در نماز جمعه قابل وصف نیست.

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که انشالله زمانی فرا برسد که اسناد فتنه منتشر شود تا همه بفهمند که عمق دسیسه های دشمن چقدر بوده است، خاطرنشان کرد: فرهنگ و دیانت مردم گیلان در انسجام نیروهای مومن و مخلص نمونه است.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که به جان هم افتادن و اختلاف بین نیروهای ارزشی یکی از اثرات این است که مردم را نابود می کند، گفت: اصولگرایان باید بر محور ولایت گرد هم آیند و برای پاسداری از ارزش های اسلامی انسجام خود را محکم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: حرکت مردم گیلان حول محور ولایت باعث شد که مردم گیلان در جریان فتنه 88 سر افراز بیرون آیند./1318/پ202/ب1

نظر شما