شناسهٔ خبر: 22916632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردار گرگان فرا جناحی عمل خواهد کرد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه دادبود شهردار منتخب همه اعضای شورای شهر هستند، اظهارداشت: معتقدم ایشان فراجناحی کار خواهند کرد و عملکرد خوبی را خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسین ربیعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، شامگاه امروز (18 آذر) در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به کاندیداهایی که برای تصدی شهرداری گرگان به یکدیگر به رقابت پرداخته بودند جرجانی انصراف خود را اعلام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دادبود با هفت رای به عنوان شهردار گرگان منتخب شد، افزود: شامگاه امروز  پروسه انتخاب شهردار برای دومین بار به پایان رسید و با رای اعضا شهردار گرگان انتخاب شد.

 

ربیعی با بیان اینکه برنامه هایی که در دوره انتخابات قول داده شده بود را در دستور کار خود قرار خواهیم داد، اظهارداشت: پیگیری پروژه های در دست اقدام از مهمترین برنامه های ما در شهرداری محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال با رکود حاکم امسال محقق نشود، تصریح کرد: برای سال آینده راهکارهایی که بودجه را افزایش دهیم را دنبال خواهیم کرد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان دعوت از سرمایه گذاران و مشارکت آنان در اجرای پروژه ها را از برنامه ها اعلام کرد و گفت: امید است با این برنامه ریزی که در دست اقدام داریم بودجه سال آینده محقق سازیم.

 

وی از رای خود به افضلی خبر داد و افزود: در بین کاندیداها یوسفی عضو شورای اسلامی شهر گرگان به طبرسا رای دادند و مابقی دادبود را به عنوان شهردار گرگان انتخاب کردند که امید است ایشان از سوی وزارت کشور تائید شوند.

 

ربیعی با بیان اینکه دادبود شهردار منتخب همه اعضای شورای شهر هستند، اظهارداشت: معتقدم ایشان فراجناحی کار خواهند کرد و عملکرد خوبی را خواهند داشت و حضورشان به فال نیک گرفته می شود که قطعا در آینده وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما