شناسهٔ خبر: 67668712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

مطالبات مردم با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مطالبات بحق مردم با جدیت از سوی پلیس خدمتگزار دنبال خواهد شد، چراکه اعتقاد داریم اجرای این مطالبات به افزایش امنیت و احساس رضایتمندی در جامعه کمک زیادی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سردار محمد رستمی ظهر امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در همایش سالیانه رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان که در پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پلیس بهترین یار مردم و پشتیبان و پناهگاه آنها در برابر خطرات و مشکلات است.

وی افزود: در عین حال مردم از پلیس مطالبات فراوانی دارند که عمده آن‌ها در حوزه امنیت بخشی و مقابله با مجرمانی است که امنیت جامعه را به چالش می‌کشند.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خدمتگزار، مطالبات مردم را با جدیت دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اجرا و انجام این مطالبات به افزایش امنیت و احساس رضایتمندی شهروندان کمک زیادی می‌کند.

شهردار رستمی با اشاره به اشرافیت پلیس و رصد مجرمان، اضافه کرد: امروز مجرمان حرفه‌ای و خشن به این یقین رسیده‌اند که چنانچه دست از پا خطا کنند با واکنش قاطعانه و سخت پلیس روبه‌رو خواهند شد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب استان کرمانشاه، تاکید کرد: بخش اعظمی از این امنیت را مرهون جانفشانی، پشتکار و زحمات شبانه روزی مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌هایی هستیم که در سخت‌ترین شرایط نیز به چیزی جز خدمت صادقانه و کمک به مردم فکر نمی‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: اقدامات خوبی نیز در راستای هوشمندسازی کلانتری‌ها در حال انجام است و همین باعث می‌شود تا همکاران ما در این مراکز راحت تر بتوانند مأموریت‌های محوله را انجام و به مقابله با مجرمان بپردازند.

نظر شما