شناسهٔ خبر: 22914705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر گرگان:

شهردار منتخب گرگان فراجناحی عمل می‌کند

گرگان- سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهردار منتخب گرگان فراجناحی عمل می‌کند و آینده خوبی در انتظار گرگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ربیعی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بین ۶ کاندیدای شهرداری گرگان، محمدابراهیم جرجانی انصراف داد و بین پنج نفر باقیمانده رأی گیری و «عبدالرضا دادبود» با هفت رأی به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد.

وی ادامه داد: برنامه ما پس از انتخاب شهردار، ادامه پروژه‌های در دست اقدام است و باید با توجه به بودجه ای که برای سال آینده پیش بینی خواهد شد، برنامه ریزی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: سعی خواهیم کرد پروژه‌هایی که در زمان انتخابات به مردم قول دادیم را در دستور کار قرار دهیم و آن را با کمک شهردار جدید اجرایی کنیم.

ربیعی در زمینه تحقق بودجه گفت: با توجه به رکود اقتصادی و این که شهرداری با سرپرست اداره می شود، بودجه گرگان امسال محقق نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ما برای سال آینده باید راهکارهایی برای تحقق بودجه در نظر بگیریم، با دعوت از سرمایه‌گذاران و مشارکت آن‌ها در برنامه های مختلف شهرداری، امیدواریم بودجه ای درخور شهر گرگان داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این سوال که چه کسانی به دادبود رأی ندادند، گفت: رأی متفاوت است بنده به آقای افسری رأی دادم و آقای یوسفی به طبرسا رأی داده است.

ربیعی گفت: ما در شورا هیچ نکته پشت پرده‎ای نداریم و از امروز دادبود شهردار همه اعضای شورا و شهر گرگان است و با توجه به سابقه خوب وی به طور قطع شاهد اتفاقات خوبی در گرگان خواهیم بود.

وی در پایان تأکید کرد: شهردار منتخب ثابت کرده که فراجناحی عمل می‌کند و فردی باتقوا و مدیر است، به طور قطع آینده خوبی در انتظار گرگان خواهد بود.

نظر شما