شناسهٔ خبر: 22754614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان گلستان:

سواری گرفتن از تشکل‌ها در انتخابات سیاست‌بازی است/ تلاش هیات نظارت بر تشکل‌ها، کمک به ایجاد فضایی آرام برای تضارب آراست

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: سواری گرفتن از تشکل‌های دانشجویی در انتخابات به قصد رسیدن به امیال گروه‌های سیاسی نوعی سیاست‌بازی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم باغشنی در نشست فعالان تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویی، هیات‌های مذهبی دانشجویی و شورای مرکزی بسیج دانشجویی استان که به منظور تبادل نظر هیات نظارت استان با تشکل‌های استان و با حضور آرین ساطعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برگزار شد، گفت: یکی از وظایف تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه تربیت مدیران آینده معتقد به معیارهای اسلامی است و به این منظور باید در کنار درس و تحصیل علم، دانشجو را با نحوه تعامل با جامعه و حکومت آشنا کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با توجه به ضرورت تهیه راهبرد برای تشکل‌ها گفت: نتیجه عملکرد تشکل‌ها باید دانش آموختگانی باشد که توانایی حضور در بخشی از حاکمیت را به عنوان مدیر داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده از روحیه پاک و فعال دانشجو در آستانه انتخابات‌ها و سواری گرفتن از تشکل‌ها تا پایان انتخابات به قصد رسیدن به امیال گروه‌های سیاسی نوعی سیاست بازی است و تشکل‌های سیاسی را تا سطح تشکل تقلیدی تقلیل می‌دهد.

باغشنی حفظ قوانین و احترام به معیارهای نظام را مسئولیت تشکل‌ها دانست و اظهار کرد: با سرلوحه قرار دادن این دو اصل هر تشکلی با هر گرایش از حمایت‌های معنوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برخوردار خواهد بود.

محمود قنبری، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان استان گلستان نیز با گرامیداشت سالروز آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) و تبریک سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و هفته بسیج گفت: تلاش هیات نظارت بر تشکل‌های استان کمک به حفظ و ایجاد فضایی آرام برای فعالیت و تضارب آرا و اندیشه‌های همه گرایش‌های سیاسی است.

در ادامه نشست، دانشجویان فعال تشکل‌های مختلف دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به بیان نظرات و دغدغه‌های خود در انجام فعالیت مختلف پرداختند و پاسخ‌های لازم از سوی مسئولان حاضر به سئوالات دانشجویان داده شد.

نظر شما