شناسهٔ خبر: 22752723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به مناسبت روز دانشجو؛

مناظره رسایی و اعلمی با موضوع «رابطه با آمریکا» در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: برنامه مناظره با موضوع «رابطه با آمریکا» با حضور حمید رسایی و اکبر اعلمی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل محمدی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان با تشریح برنامه‌های این تشکل دانشجویی به مناسبت روز دانشجو از برگزاری یک مناظره در دانشگاه زنجان خبر داد.

محمدی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی یکی از جدی‌ترین مطالباتی است که رهبر فرزانه‌ی انقلاب همواره در دیدارهایشان با دانشجویان و مجموعه‌های دانشگاهی مطرح کرده‌اند گفت: با وجود این و باوجود مطالبه‌ صریح و جدی مقام معظم رهبری، هنوز آن چنان که باید و شاید در دانشگاه‌ها به بحث کرسی‌های آزاداندیشی پرداخته نشده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: ما امسال در جامعه اسلامی رویکردی گفتمانی و تفکر محور در پیش گرفته ایم و بر مبنای همین محور، بر سیر مطالعاتی، مسابقه کتابخوانی، مناظرات، کرسی های آزاد اندیشی و تریبون ها تاکید ویژه داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال در همین راستا در هفته منتسب به دانشجویان سه برنامه برگزار می کنیم، ادامه داد: ساعت ۱۱ روز یکشنبه برنامه تریبون آزاد «صدای دانشجو» با محوریت صدای مشکلات دانشجویان در مقابل سلف سرویس مرکزی و برنامه مناظره در رابطه با «ارتباط با آمریکا» با حضور حمید رسایی و اکبر اعلمی با همکاری بسیج دانشجویی و انجمن دانشجویی ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر برگزار خواهدشد.

محمدی در پایان تصریح کرد: همچنین در روز دوشنبه نیز یک برنامه مناظره با موضوع  «ماهیت جنبش دانشجویی از گذشته تا آینده» با حضور نمایندگان تشکل های دانشگاه، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر برگزار خواهد شد.
 
مناظره رسایی و اعلمی با موضوع «رابطه با آمریکا» در دانشگاه زنجان برگزار می‌گردد 

نظر شما