شناسهٔ خبر: 67769761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار تهران:

اقدامات فرهنگی رشد مشارکت مردم در حوزه های مختلف را رقم می زند

تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تجربه موفق این استان در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: اقدامات فرهنگی و قرارگاهی رشد مشارکت مردم را رقم می زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، رصد فرهنگی شهر و استان تهران توسط دستگاه‌های فرهنگی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: در برگزاری انتخابات مجلس اسفندماه طی ۲۰۰ روز و با برنامه ریزی های مختلف توانستیم با وجود همه سم پراکنی ها ۲۶ درصد مشارکت مردمی را داشته باشیم.

جوهری با اشاره به رشد مشارکت مردم در انتخابات مجلس، گفت: کار فرهنگی و قرارگاهی منجر شد که بتوانیم رشد در مشارکت را رقم بزنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، اتمسفر قالب در فضای فکری و میزان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری استان تهران شاهد یک درصد رشد مشارکت مردمی بودیم.

وی برگزاری برنامه‌های ۲۰۰ روزه، توجه به رأی اولی‌ها، حضور و نقش آفرینی اقشار و دستگاه‌های مختلف را در رشد مشارکت مردم در انتخابات دور اول مجلس را تأثیرگذار اعلام و اظهار کرد: در این حوزه شهر و استان تهران به عنوان یک الگو در کشور است.

معاون استاندار تهران انجام کارهای فرهنگی در حوزه‌های مختلف مثل غدیر را بسیار مهم دانست و گفت: باید عوامل و پارامترهایی که در خصوص افزایش مشارکت مردمی مؤثر بوده را مورد بررسی قرار دهیم.

نظر شما