شناسهٔ خبر: 22745390 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

کوتاه آموزشی

صاحب‌خبر -
مهلت ثبت نام آزمون دکتری تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری( Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷تا روز شنبه ۱۱آذر خبر داد.
حسین توکلی در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری(Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش در هفت گروه آزمایشی و ۲۴۶کد رشته امتحانی تا ساعت ۲۴شنبه ۱۱آذرماه تمدید شد.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد. دفترچه راهنمای ثبت‌نام همزمان با فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد .

امکان فعالیت همه تشکل‌های دانشجویی در روز ۱۶آذر
سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه تمامی تشکل‌های دانشجویی در صورت رعایت قانون می‌توانند در روز دانشجو برنامه داشته باشند،گفت: رعایت قانون، خط قرمز وزارت علوم است و تشکل‌های دانشجویی در صورت تمکین محدودیتی برای دریافت مجوز برنامه ۱۶ آذر ندارند.
دکتر میرزایی در گفتگو با ایسنا گفت: بر اساس برنامه وزارت علوم تمامی تشکل‌های سیاسی در دانشگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های مناسبتی خود را برای روز دانشجو برگزار کنند و هیچ محدودیتی برای هیچ تشکلی وجود ندارد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در صورتی که تشکل‌های دانشجویی موارد قانونی را رعایت کرده و مجوزهای لازم را برای برگزاری برنامه‌های خود از هیات سه نفره در دانشگاه دریافت کنند محدودیتی برای برگزاری برنامه نخواهند داشت .
دکتر میرزایی در خصوص برنامه رییس جمهوری برای روز ۱۶ آذر و حضور در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خاطر نشان کرد: تاکنون برنامه مشخصی از سوی دفتر رییس جمهوری در این زمینه اعلام نشده، بنابراین مشخص نیست رییس جمهور در کدام دانشگاه حضور پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما