شناسهٔ خبر: 2201138 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

توکلی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» اعلام کرد

آغاز ثبت‌نام آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور از 13 خرداد/ جزئیات آزمون کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد پیام نور از 13 خردادماه خبر داد و گفت: متقاضیان تا 21 خردادماه می‌توانند از طریق اینترنت نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

صاحب‌خبر -
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به زمان آغاز ثبت نام آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور در سال جاری گفت: ثبت نام در این آزمون از 13 خردادماه آغاز می شود و تا چهارشنبه، 21 خردادماه ادامه دارد.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ثبت نام در این آزمون اینترنتی خواهد بود، اظهار داشت: متقاضیان شرکت در این آزمون با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس www.sanjesh.org می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای این آزمون در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است، یادآور شد: وجه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور مبلغ 575 (پانصد و هفتاد و پنج) هزار ریال است که این وجه از طریق کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب قابل پرداخت است.
 
توکلی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این آزمون جمعه، 14 شهریورماه خواهد بود.
 
جزئیات آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان جزئیات آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از یکشنبه، 4 خردادماه آغاز و تا ساعت 24 شنبه، 10 خرداد ادامه دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام برای این آزمون در برخی از رشته‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است، یادآور شد: زمان برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی جمعه، 24 مرداد ماه خواهد بود.
 
توکلی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از سه‌شنبه، 21 مرداد تا پنجشنبه، 23 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
 
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعداد 41 رشته امتحانی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پذیرش 25 رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 16 رشته امتحانی بر اساس سابقه تحصیلی (بدون آزمون) خواهد بود.

نظر شما