شناسهٔ خبر: 2201104 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مهلت پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید تمدید شد/ اعلام کدرشته‌های جدید

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی پذیرش بدون آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید سال ۹۳ موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، پذیرش در دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید سال ۱۳۹۳ در موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد.

 

تمدید مهلت ثبت نام به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند و همچنین با توجه به تقاضای دفتر آموزش‌های آزاد و موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی مقرر شد که تاریخ ثبت‌نام تا پایان آذرماه سال جاری ادامه یابد.

 

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

نتایج پذیرفته شدگان در نیمه دوم دی ماه اعلام خواهد شد.

 

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش کدرشته محل‌های جدید از جمله لف- کدرشته محل‌های جدید از جمله کامپیو‌تر - نرم افزار کامپیو‌تر، نقشه کشی معماری- معماری، صنایع شیمیایی- صنایع شیمیایی، حسابداری بازرگانی- حسابداری هر کدام با ظرفیت پذیرش از دو جنس ۱۰۰ نفر و رشته ساختمان کارهای عمومی ساختمان با ظرفیت پذیرش از مرد ۱۰۰ در موسسه غیرانتفاعی پارس- مهر فارس اضافه شده‌اند.

 

همچنین در قسمت توضیحات مربوط به کدرشته ۸۴۵۲ – الکتروتکنیک- تاسیسات الکتریکی موسسه غیرانتفاعی علم و فن ارومیه حذف شده است.

نظر شما