شناسهٔ خبر: 2201206 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

توکلی به «خبرگزاری دانشجو» خبر داد

تمدید زمان ثبت‌نام آزمون کاردانی/ امکان ویرایش اطلاعات تا 13 خرداد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون کاردانی خبر داد و گفت: در مهلت مقرر داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

صاحب‌خبر -
دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به تمدید زمان ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، افزود: برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون نشدند امکانی فراهم شد تا بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 و برخی از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد می‌توانند از امروز یکشنبه 11 خردادماه تا روز سه‌شنبه 13 خردادماه ثبت‌نام کنند.
وی همچنین یادآور شد: علاوه بر آن داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام اشکالاتی در فرم ثبت‌نام داشته‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
 
توکلی ادامه داد: داوطلبان در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

نظر شما