شناسهٔ خبر: 1034454 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فارس

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس گفت: ثبت‌نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور فارس از 13 تا 23 خردادماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سعید مظلومیان امروز در نشست خبری ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بیان داشت: امتحانات دانشگاه پیام نور استان فارس آغاز شده و تا تا پنجم تیرماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه مصاحبه پذیرفته شدن آزمون کتبی دکترا در سه رشته شیمی، ریاضی و فیزیک با 130 داوطلب برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هر رشته تنها پنج نفر پذیرفته نهایی می‌شوند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به اینکه کسب رتبه برتر فرهنگی و تربیت بدنی با 14 پله صعود را از موفقیت‌های اخیر این دانشگاه دانست و تصریح کرد:  از سوی سازمان مرکزی، دانشگاه پیام نور استان فارس در آموزش مجازی عنوان اول را در بین دانشگاه‌های پیام نور کشور و در جشنواره روابط عمومی‌ها امسال چهار مقام را به خوب اختصاص دادند.

 

ساختمان جدید دانشگاه در پایان سال 92 در خیابان ساحلی شیراز با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال خریداری شده است

 

مظلومیان به ساختمان جدید مدیریت دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و گفت: ساختمان جدید دانشگاه در پایان سال 92 در خیابان ساحلی شیراز با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال خریداری شده که بزودی ساختمان اداری به این مکان انتقال داده می‌شود.

 

وی توسعه فعالیت‌های تحصیلات تکمیلی را مهمترین محور اصلی این دانشگاه برشمرد و گفت: 33 رشته کارشناسی ارشد در حال حاضر در این دانشگاه تدریس می‌شود که شش رشته آن جدید است که از سال تحصیلی مهرماه امسال دانشجو پذیرش می‌کند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس رشته‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی، مهندسی مکانیک و گرایش بیماری شناسی گیاهی در مرکز شیراز، زیست شناسی با گرایش بیوفیزیک در مرکز استهبان، علوم قرآن و حدیث در مرکز و آب و هوا شناسی کاربردی در مرکز اوز از شش رشته فوق‌الذکر است.

 

مظلومیان ادامه داد: دو رشته ژئومورفولوژی در مرکز آباده و گرایش علم طلاعات و دانش شناسی در مرکز شیراز نیز دو رشته جدید در کارشناسی ارشد است که از بهمن ماه 93 پذیرش می‌شوند.

 

ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه از 13  تا 23 خرداد آغاز می‌شود

 

وی همچنین از آغاز ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: داوطلبان علاقمند جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند از 13 تا 23 خرداد با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت نام کنند؛ داوطلبان تنها با انتخاب پنج مرکز می‌توانند محل تحصیل خود را انتخاب کنند.


رئیس دانشگاه پیام نور فارس 14 شهریورماه را زمان آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد و 20 مهرماه را زمان اعلام نتایج این آزمون ذکر و تصریح کرد: امسال در هر  رشته 15 نفر دانشجوی پژوهش محور پذیرش می‌شوند؛ در این دوره پذیرش دانشجوی آموزش محور حذف شده است.


مظلومیان ادامه داد: تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد در سراسر کشور می‌توانند محل آزمون خود را در محل زندگی خود انتخاب کنند.


هیچ مرکز و واحد جدیدی در استان به مراکز این دانشگاه اضافه نمی‌شود


وی با بیان اینکه افزایش کیفی محور اصلی دانشگاه پیام نور استان است و رشته‌های جدید و بین رشته‌ای جایگزین رشته‌های سنتی می‌شوند، گفت: هیچ مرکز و واحد جدیدی در استان به مراکز این دانشگاه اضافه نمی‌شود./180ب2/

 

نظر شما