شناسهٔ خبر: 11335537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش لحظه به لحظه فارس از حضور انتخابات در شرق استان تهران/

خلق حماسه‌ای ماندگار و تاریخی در شعب اخذ رأی شرق استان تهران/ رقابت 23 نامزد در دماوند و فیروزکوه+ تصاویر

مردم انقلابی، غیرتمند و با ایمان شهرستان‌های شرق استان تهران با آغاز رأی‌گیری از ساعت هشت صبح امروز، برای خلق حماسه‌ای ماندگار و تاریخی در شعب اخذ رأی به میدان آمده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهرستان‌های شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه امروز هفتم اسفندماه شاهد برگزاری دو انتخابات پرشور و باشکوه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

مردم انقلابی، غیرتمند و با ایمان شهرستان‌های شرق استان تهران با آغاز رأی‌گیری از ساعت هشت صبح امروز، برای خلق حماسه ماندگار و تاریخی در شعب اخذ رأی به میدان آمده‌اند.

حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه که رقابت 23 نامزد انتخابات خانه ملت را در خود می‌بیند، نیز امروز مالامال از بصیرت و دوراندیشی مردمی است که درصدد هستند تا آینده سیاسی کشور را به دست خود رقم بزنند.

دماوندی‌ها و فیروزکوهی‌ها امروز با بینش و تحقیق قبلی، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و 16 نفر را به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و یک نفر را به عنوان فرد منتخب از این حوزه انتخابیه راهی تک کرسی خانه ملت خواهند کرد.

* آغاز انتخابات در 162 شعبه اخذ رأی دماوند و فیروزکوه

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه دقایقی پیش در ساعات آغازین رأی‌گیری با بیان اینکه 114 شعبه اخذ رأی در شهرستان دماوند پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: از این تعداد، 78 شعبه در بخش مرکزی دماوند و 36 شعبه در بخش رودهن پیش‌بینی شده است؛ همچنین شهرستان دماوند دارای 77 شعبه شهری، 37 شعبه روستایی، 86 شعبه ثابت و 28 شعبه سیار است.

ناصر محمودی‌فرد با بیان اینکه 48 شعبه اخذ رأی در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در این خصوص، 36 شعبه برای فیروزکوه و 12 شعبه برای بخش ارجمند پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برای بخش مرکزی فیروزکوه نیز 17 شعبه شهری و 19 شعبه روستایی و بخش ارجمند دو شعبه شهری و 10 شعبه روستایی با 24 شعبه ثابت و 24 شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه بیان کرد: بامداد امروز صندوق‌های اخذ رأی به نمایندگان فرماندار برای استقرار در شعب تحویل داده شد.

*رقابت 23 کاندیدای خانه ملت در دماوند و فیروزکوه

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه که 25 نامزد برای تک کرسی خانه ملت به تأیید نهایی رسیده بودند، در هفته تبلیغات احمد رستگار و سید معزالدین احمدی معروف به زعفرانی انصراف خود را اعلام کردند تا امروز 23 کاندیدا با یکدیگر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت کنند.

*حماسه دوم دماوندی‌ها و فیروزکوهی‌ها پای صندوق‌های رأی/ حضور پرشور همراه با شعور سیاسی در انتخابات

دماوندی‌ها و فیروزکوهی‌ها امروز با حضور پرشور خود همراه با شعور سیاسی حماسه دوم را بعد از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، پای صندوق‌های رأی رقم می‌زنند.

امروز مردم شهیدپرور و انقلابی شرق استان تهران پای صندوق‎‌های رأی حاضر شدند تا به دشمنان ایران اسلامی نشان دهند که همچون سراسر ایران اسلامی پای حفاظت از آرمان‌های انقلاب ایران اسلامی ایستاده‌اند.

شرق استان تهران امروز در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزبان رأی اولی‌هایی‌ است که از امروز در سرنوشت کشور خود دخیل هستند.

حفاظت و پایداری از منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راستای حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی موضوعی است که مردم شرق استان تهران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور خود از پیر و جوان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

رأی‌گیری در شرق استان تهران و حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نمادی از غیرت و پایبندی افراد به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

دماوندی‌ها و فیروزکوهی‌ها امروز از بین 23 نفر، یک نفر را با حضور پرشور خود همراه با شعور سیاسی به عنوان نماینده راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنند تا چهار سال بر روی تک کرسی خانه ملت بنشیند.

******همبستگی مردم انقلابی دماوند در روز انتخابات

عشق به ولایت و نظام اسلامی، مردم ایران اسلامی به خصوص مردم شهیدپرور دارالمؤمنین دماوند را همچون گذشته به پای صندو‌ق‌های رأی کشاند و باز هم عزم راسخ مردم مهندسی افکار دشمنان ایران را به هم ریخت.

هفتم اسفندماه مردم ایران با حضور بابصیرت خود و تحقیق در حمایت از فرد اصلح و خداشناس آمدند تا به کاندیدای منتخب خود رأی دهند.

مردم هوشیار و بصیر شهرستان دماوند گوش به فرمان تأکیدات مقام معظم رهبری هستند و هر کجا بدانند که نیاز به حضورشان است به گونه‌ای حضور پیدا می‌کنند تا جایی برای سخن یاوه‌گویان غربی نماند.

همزمان با آغاز هفتمین روز اسفندماه که روز بستن دهان یاوه‌گویان غربی است، مردم شهیدپرور شهرستان دماوند پرشور و باشکوه‌تر از گذشته از اوایل صبح در راستای بیعت با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا پای صندوق‌ها آمدند و آرای خود را با افتخار به صندوق‌ها ریختند.

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم شهرستان دماوند نیز با حضور بی‌نظیر خود در صحنه انتخابات حاضر شدند و با وضو به کاندیدای اصلح و منتخب خود رأی دادند و دشمنان را در راستای رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند و با آرای خود چشم حسد دشمنان را کور کردند.

*انگشتان آبی‌ام مدال ایرانی بودنم است

یکی از شهروندان دماوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران می‌گوید: از اینکه می‌توانم با رأی هر چند کوچک در تعیین سرنوشت خود دخیل باشم، خوشحال هستم و انگشتان آبی‌ام مدالم است؛ چون به عنوان یک جوان ایرانی با غرور و غیرت و رأی خود توانسته‌ام تا سرنوشت کشور خود را رقم بزنم.

یکی از رأی اولی‌ها نیز گفت: به نماینده‌ای رأی می دهم که مشکلات را بشناسد و با دانش، بصیرت و نظارت کامل در مجلس حضور داشته یابد؛ همچنین شجاع باشد تا مقابل دشمنان مرعوب نشود و بتواند در شهرستان دماوند فضاهای ورزشی را گسترش دهد.

یکی از شهروندان اهل‌سنت در دماوند تصریح کرد: سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشورم برایم ارزشمند است و تا زمانی که بتوانم این وظیفه را انجام خواهم داد.

به گزارش فارس، مردم شیعه و سنی حوزه انتخابیه شهرستان دماوند و فیروزکوه با همدلی و وحدت توانستند با حضور با بصیرت خود نشان دهند همچون گذشته بر عهد و پیمان خود مانده‌اند و هیچ نفاق و تفرقه‌ای از سوی دشمنان بر تفکر انقلابی آنان اثر نخواهد گذاشت.

مردم با حضور آگاهانه و بابصیرت خود نه‌تنها در انتخابات بلکه در هر صحنه‌ای که مقام معظم رهبری امر فرمایند، لبیک خواهند گفت.

نیروهای امنیتی و انتظامی حوزه‌ انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه برای تأمین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه‌ آمادگی کافی را دارند.

*ماراتن 23 کاندیدا برای دستیابی انتخاب مردمی

در حوزه‌ انتخابیه شهرستان ‌های دماوند و فیروزکوه، 23 کاندیدا با هم به رقابت پرداخته‌اند که پس از گذشتن این روز و انتخاب کاندیدای منتخب مردم، رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل خواهد شد.

امیدواریم افرادی اصلح و شجاع انتخاب شوند تا مجلسی عاری از تزویر، ریا و دروغ داشته باشیم؛ هفتم اسفندماه سال جاری همبستگی ملت ایران را دیدیم و امیدواریم این همبستگی و هم‌دلی تا ابد پایدار باشد و نظام اسلامی سرافراز بماند.

*خلق حماسه ماندگار دماوندی‌ها در انتخابات از دریچه دوربین

امروز مردم شهرستان دماوند بار دیگر حماسه ماندگاری در انتخابات به یادگار گذاشتند و با حضور خود پای صندوق‌های رأی با انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که پیش روی کشور است، اما همواره حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات به عنوان راهبرد و رویکر جدی در دستور کار آنها بوده است.

مردم شهرستان دماوند همگام با سایر نقاط کشور با حضور حداکثری خود بار دیگر نشان دادند که وفادار به نظام، ولایت و جمهوری اسلامی هستند و مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و بدخواهان زدند.

دشمنان قسم‌خورده و معاندان داخلی و خارجی نظام از مدت‌ها قبل تمام تلاش و همت خود را در جهت تضعیف نظام و ممانعت از حضور مردم در این عرصه خطیر به کار بستند.

شواهد و مستندات حاکی از این بود که تمام توطئه‌های دشمنان بی‌اثر و نقش بر آب است و آحاد جامعه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور خود در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید کردند و ندای ولایت را لبیک گفتند.

به گزارش فارس، امروز 114 شعبه اخذ رأی در شهرستان دماوند رأی‌گیری انتخابات را بر عهده داشتند که از این تعداد، 78 شعبه در بخش مرکزی دماوند و 36 شعبه در بخش رودهن مستقر بود؛ شهرستان دماوند دارای 77 شعبه شهری، 37 شعبه روستایی، 86 شعبه ثابت و 28 شعبه سیار بوده است.

همچنین 48 شعبه اخذ رأی در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته که در این خصوص، 36 شعبه برای فیروزکوه و 12 شعبه برای بخش ارجمند پیش‌بینی شده بود.

برای بخش مرکزی فیروزکوه نیز 17 شعبه شهری و 19 شعبه روستایی و بخش ارجمند دو شعبه شهری و 10 شعبه روستایی با 24 شعبه ثابت و 24 شعبه سیار در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/67015/ت30/د1000

نظر شما